Home / תיירות / איך מוציאים דרכון צרפתי בישראל?

איך מוציאים דרכון צרפתי בישראל?

דרכון צרפתי הוא דרכון שמציע הטבות רבות ברחבי אירופה ולכן היום יותר ישראלים בודקים את זכאותם להוצאת אזרחות צרפתית ובודקים איך מוציאים דרכון צרפתי בהתאם לזכאותם. בעזרת האזרחות או הדרכון, ניתן לנוע בחופשיות ברחבי מדינות האיחוד האירופי, ללמוד במוסדות אקדמיים בהן, לעבוד בהן ולהקים עסקים, להתגורר בהן וכן להיכנס לארצות הברית ללא ויזה. 

קיימים סוגים רבים של זכאויות להוצאת דרכון צרפתי למשל זכאות מטעם הורשה, כלומר הורים או סבים בעלי אזרחות צרפתית או יוצאי צפון אפריקה בשנים מסוימות ובתנאים מסוימים. סוג נוסף הוא אזרחות מטעם ילודה על אדמת צרפת. ילד שנולד בצרפת גם להורים לא צרפתיים זכאי לדרכון צרפתי. סוג נוסף של זכאות או מטעם נישואין לאזרח צרפתי. אם למשל רוצים לדעת איך מוציאים דרכון צרפתי בהתאם לסוגי הזכאויות השונות, ניתן למצוא היום מידע רב שמסביר אודות התהליך, אודות הדרישות ואודות המסמכים הנדרשים. 

במקרה של הוצאת אזרחות מטעם נישואין למשל, על המבקש להוכיח חמש שנות נישואין וחיים משותפים על בן הזוג אזרח צרפת. בנוסף, על המבקש לעבור מבחן שפה. במקרה של הוצאת אזרחות לילדים, יש להציג ספר משפחה ותעודת לידה בין היתר. כלומר, כל סוג של זכאות דורש תהליך מעט שונה. כדי להבין איך מוציאים דרכון צרפתי צריך להבין תחילה מה סוג הזכאות.

תהליך של הוצאת אזרחות מתנהל מול הקונסוליה ויכול לארוך מספר שנים. כיום רבים בוחרים לפנות לעורך דין צרפתי המציע שירותים שונים ביניהם גם ליווי בתהליך של הוצאת אזרחות צרפתית. עורכי דין צרפתיים בארץ מציעים שירותים לישראלים ולצרפתיים בתחומים של נישואין וגירושין, ירושות, עסקים בחו"ל, נדל"ן וכן הוצאת ויזה לצרפת והוצאת אזרחות צרפתית. לרוב, עורך דין שמציע את השירותים יסביר ללקוח שלו איך מוציאים דרכון צרפתי וכן מה התהליך כולל, אילו מסמכים יש להציג ועוד. בנוסף עורך הדין יתנהל מול הגופים הרלוונטים ובכך יחסוך ללקוח זמן והתעסקות בירוקרטית.

עורך דין צרפתי מציע שירותים גם בתחום של חידוש זכאויות לאזרחות, חידוש דרכון וכן הוצאת ויזה לצרפת. ויזה לצרפת היא אשרת שהייה זמנית והיא מתאימה לאלו שלא מעוניינים או לא זכאים להוצאת אזרחות. ויזה מאפשרת לטייל, ללמוד או לעבוד בצרפת למשך זמן מוגבל וקיימות ויזות מסוגים שונים כמו למשל ויזת סטודנט שמאפשרת שהייה של עד 12 חודשים ואפשרות לשלב עבודה למספר מוגבל של שעות.

כאשר שואלים איך מוציאים דרכון צרפתי חשוב גם לשקול לעבוד עם עורך דין שמבין בתחום ויכול להתנהל מול הגופים הרלוונטיים. כיום ניתן למצוא עורך דין צרפתי ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט, לקרוא מידע אודת השירותים השונים שלו וכן להבין מה דורש תהליך של הוצאת דרכון וכן איך מוציאים דרכון צרפתי בהתאם לסוג הזכאות.

About admin

Check Also

מה כולל תהליך של הוצאת דרכון צרפתי ?

דרכון צרפתי הוא דרכון שמציע הטבות רבות לבעליו בתחומים שונים. צרפת היא בין מדינות האיחוד האירופי ולכן דרכון צרפתי מאפשר לנוע בחופשיות במדינות רבות באירופה וכמו כן להתגורר, לעבוד, להקים עסקים וליהנות מהטבות מס וגם ללמוד בהן לימודים אקדמיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *