Home / בניית וקידום אתרים / מהו קידום ממומן ?

מהו קידום ממומן ?

קידום ממומן הוא סוג של כלי פרסום המתבצע בגוגל ונועד להגדיל את רווחיהם של עסקים שונים בעזרת חשיפה נכונה. על ידי קידום ממומן ניתן לשווק עסקים בצורה אינטנסיבית ולהגדיל את כמות המשתמשים המגיעים אל אתרי העסקים הללו. החיסרון הוא שהתוצאות יהיו לרוב לטווח הקצר. כלומר כלי זה יקדם את העסק אך ללא קידום אורגני שוטף ותחזוקת האתר, הקידום לא יחזיק לאורך זמן. כדאי להשתמש באופציה של קידום ממומן כאשר יש לעסק מבצעים מיוחדים להציע לקראת חגים ואירועים ספציפיים, או כאשר בעל העסק רוצה לתת דגש על מוצר חדש וכדו'. גם אם יש ביקוש למוצר מסוים בעולם (למשל דרישה גדולה לאלכוג'ל בתקופת הקורונה), כדאי לחברות אשר מספקות מוצרי היגיינה וחיטוי לבצע קידום אתרים ממומן ובכך להגדיל את כמות לקוחותיהם על ידי מוצר ספציפי שהם מחפשים. חשיפת הלקוחות למוצר גם תגרום להם להכיר את העסק המפרסם ואת מוצריו הנוספים. הכלי העיקרי לביצוע קידום ממומן על ידי פרסום בגוגל הוא מודעות.

מהן מודעות?

כאשר מחפשים שירות או מוצר מסוים בגוגל, 4 התוצאות הראשונות שיופיעו יהיו בעצם מודעות הקשורות לנושא אותו מחפשים. בצד ימין של הכותרת תופיע המילה מודעה. אם לדוגמה אדם מחפש עגלה מסוימת באזור המרכז, מילות המפתח הללו יציגו בתוצאות הראשונות מודעות ממומנות הקשורות בנושא. אותן מודעות בעצם מכניסות את המשתמש אל תוך דף נחיתה. ברגע שהמשתמש נכנס למודעה הוא בעצם כבר לקוח פוטנציאלי. דף הנחיתה הוא דף יחיד שאינו חלק מאתר העסק, הוא נפתח באמצעות הקלקה על המודעה, הדף כולל מידע רלוונטי עבור השירות אותו חיפש הלקוח. בדף הנחיתה לרוב תהיה אפשרות להשארת פרטים, ואפילו במקרים מסוימים אפשרות לתשלום. בנוסף, מדף הנחיתה לרוב יש אופציה להגיע אל האתר של העסק ולהיחשף אליו.

דף נחיתה הוא כלי חשוב מאוד בתחום של קידום אתרים ממומן . אחד מיתרונותיו של דף הנחיתה הוא שמדובר בדף אחד וספציפי הכולל מוצר שהלקוח כנראה חיפש. אם הלקוח היה מגיע לאתר האינטרנט של העסק ייתכן כי לא היה סבלני מספיק על מנת למצוא את המוצר אותו הוא צריך, או לחילופין לא היה מצליח להתמצא באתר ולהגיע אל המוצר אותו הוא מחפש מבין כל המוצרים השונים. יתרון נוסף הוא שהדף לרוב יהיה מעוצב בצורה מקצועית וימשוך את תשומת הלב של הצופה. יתרון נוסף ובעל משמעות גדולה הוא שדף הנחיתה מכיל בתוכו תיבת השארת פרטים או כפתור לתשלום, ומשם הדרך של הלקוח אל ביצוע עסקה היא קצרה. מדוע הקידום הזה נקרא קידום אתרים ממומן ? כיוון שלפרסום מודעה בגוגל יש עלות. והיא מחושבת על פי כמות הפעמים בהן הקליקו אנשים על המודעה. העלות תלויה במספר אלמנטים ומשתנה בהתאם לתקציב. 

About admin

Check Also

מחיר בניית אתרים

מחיר בניית אתרים הוא שיקול חשוב עבור כל עסק המבקש לבסס נוכחות מקוונת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *