Home / בניית וקידום אתרים / ההבדלים בין קידום ממומן לקידום אורגני

ההבדלים בין קידום ממומן לקידום אורגני

קידום אורגני בגוגל או בקיצור SEO הוא קידום של אתרים שאינו כרוך בתשלום. קידום אורגני דורש הרבה עבודה מצד בעל העסק כי מטרתו היא לגרום לגוגל להבין שהאתר שלנו איכותי ורלוונטי עבור מילות מפתח מסוימת. הדרך לבצע קידום אורגני מתבצעת בתוך האתר ומחוצה לו. בתוך האתר נצטרך לוודא את חווית הגלישה ואת התוכן המוצע בו, כלומר, חשוב שהאתר יהיה מהיר מספיק, מעוצב בצורה ידידותית ונוחה למשתמש, בנוסף חשוב שהתוכן בו יהיה רלוונטי ומעודכן. מחוץ לאתר נצטרך לעבוד על הטמעת קישורים על מנת להביא קהל יעד רחב לאתר שלנו. קידום אורגני נמשך זמן רב אך תוצאותיו מועילות לבית העסק. 

קידום ממומן או קידום אתרים ממומן הוא קידום של אתרים באמצעות מודעות ממומנות על מנת להביא אותם אל ראש עמודי תוצאות החיפוש. קידום ממומן נקרא בקיצור PPC. בשונה מקידום אורגני הוא לא דורש זמן רב של עבודה ונעשה באופן מיידי.

קידום ממומן מביא עבור המשתמש את התוצאות הספציפיות למה שהוא חיפש. למרות שמדובר בפרסומת, לעיתים המשתמש אפילו לא מבחין בכך. קידום ממומן דורש עבודה מעמיקה ומחקר של מילות מפתח. בנוסף קידום אתרים ממומן יכול להגיע לסכומים גדולים בעיקר אם מדובר בעסק רלוונטי.

היתרונות של שני סוגי הקידום בגוגל

יתרונותיו של קידום אורגני:

יש אנשים שכבר יודעים להבדיל בין מודעות לבין אתרים המופיעים בעמוד התוצאות באופן אורגני והם בוחרים להיכנס לתוצאות האורגניות כי הן רלוונטיות יותר עבורם. 

בנוסף, קידום אורגני גורם לעסק שלנו להופיע באינטרנט 24/7 ללא דמי תשלום. קידום אורגני עוזר לעסק שלנו להופיע בתוצאות החיפוש גם כאשר המשתמש חיפש מילה דומה למילות המפתח שלנו.

יתרונותיו של קידום אתרים ממומן :

כאשר מבצעים קמפיין ממומן בגוגל, התוצאות הן מיידיות. כלומר ברגע שביצענו את הקמפיין נופיע מיד בעמוד הראשון של התוצאות. בנוסף, כאשר מבצעים קידום אתרים ממומן ניתן לקבוע בדיוק את מילות המפתח איתן אנחנו רוצים לעבוד. כיוון שמדובר בקידום שדורש תקציב מסוים, אנחנו קובעים עם אילו מילים נרצה לעבוד. יתרון נוסף הוא שהמשתמש לרוב מקבל מודעה מאוד ספציפית עבור מה שהוא מחפש.

לסיכום, עבור שני סוגי הקידום קיימים יתרונות רבים. לכן הדרך הטובה ביותר לקדם את העסק היא על ידי שילוב בין השניים. שילוב בין שני סוגי הקידום מקנה את האופציה להיטמע בגוגל לאורך זמן להגיע לעמודים הראשונים של גוגל יחד עם חשיפה מהירה של מוצר או מבצע והגעה לקהלי יעד רחבים.

ניתן לפנות לחברה העוסקת בקידום ופרסום בגוגל או לקרוא באינטרנט כיצד ניתן לבצע קידום על מנת לעשות זאת בדרך הטובה ביותר עבור העסק שלנו.

About admin

Check Also

מחיר בניית אתרים

מחיר בניית אתרים הוא שיקול חשוב עבור כל עסק המבקש לבסס נוכחות מקוונת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *