Home / רשתות וגידור / עבור גדר תיל מחיר למטר זול יותר מגדרות אחרים

עבור גדר תיל מחיר למטר זול יותר מגדרות אחרים

גדר תיל היא גדר אשר עשויה מסיבי מתכת, היא מורכבת מקצוות חדים הממוקמים במרווחים שונים. בניית גדר כזו דורשת התקנה של עמודים במרווחים גדולים וביניהם תמתח גדר התיל. גדר התיל לעיתים מונחת מעל מכשול או חומה כדי למנוע את המעבר מעליהם, מדובר בחומר זול יחסית שקל להשיגו ולהתקינו.

עבור גדר תיל מחיר למטר יהיה למטר אורך לרוב ולא מטר רבוע. מטר אורך נחשב לפי פריסה אופקית של התיל על משטח ישר.

גדר תיל משמשת לרוב לתיחום שטחים חקלאיים פתוחים ושדות. משתמשים בגדר הזאת על מנת לתחום אזור מסויים מפני בעלי חיים או מסיגי גבול. קיים חוט תיל דוקרני וחוטי תיל מגולוונים שהופכים את הגדר לעמידה יותר מפני נזקי מזג האוויר ובכך הם נשארים עמידים לאורך זמן רב יותר. כשרוצים לרכוש גדר תיל מחיר למטר עבור הגדר הוא למעשה מחיר עבור החוט עצמו, לרוב חוטי תיל מגיעים באורך של 100 או 200 מטר, והמחיר יכול להגיע למאות שקלים למטר.עבור גדר תיל מחיר למטר יחסית נמוך ולכן בוחרים להשתמש בה רבות.

גדר תיל משמשת גם לגינות פרטיות, אחד היתרונות שלה הוא המחיר הזול יותר משאר סוגי הגדרות, גדר תיל זולה באופן משמעותי מגדרות אחרים כיוון שמדובר רק בחוט תיל ועמודים. כשרוצים לבנות גדר תיל מחיר למטר הוא זול ולכן אין צורך להשקיע סכומים גדולים. יתרון נוסף הוא המראה הפתוח שלה, כלומר גדר תיל אינה צפופה או אטומה ובכך אינה פוגעת רבות בנוף הנמצא מאחוריה. מעבר לעובדה שעבור גדר תיל מחיר למטר הוא נמוך, גדר זו גם בנויה בצורה כזו שאינה חוסמת את הנוף הנמצא מעבר לה. אולם יתרון זה יכול להוות גם חסרון. אם בכל זאת רוצים פרטיות ואווירה אישית יותר, גדר מסוג תיל תתאים פחות. כדאי לחשוב על גדר אטומה מעץ במידה ורוצים יותר פרטיות. קיימות גדרות שמטרתן היא לאטום או לתחום שטח בצורה פרטית. גדרות מסוג זה לרוב יהיו גדרות עשויות מתכת מגולוונת, ברזל לבן, אלומיניום, נירוסטה ועוד.

לסיכום, עבור גדר תיל מחיר למטר יכול להיראות משתלם יותר ביחס לגדרות אחרות אך חשוב לזכור שהגדר מתאימה לצרכים ספציפיים ולא לכל מטרה של גידור ותיחום. רוב הגדרות הקיימות כיום מטרתן העיקרית היא למנוע פריצות או כניסות של זרים אל האזור התחום. על כן, אם גדר התיל אינה עבור שטח חקלאי או שטח מרעה בלבד, כדאי מאוד לשקול גדר מסוג אחר או גדר שרק בחלקה העליון יהיה תיל. קיימות היום גדרות במחירים זולים יחסית כמו גדר אקספנדד לסוגיה שיכולות גם להוסיף מראה אסתטי דקורטיבי סביב האזור.

About admin

Check Also

איפה מוצאים גדר תיל למכירה?

המקום שבו מחפשים גדר תיל למכירה משפיע על המחיר שאותו נצטרך לשלם. אם מלכתחילה לא מחפשים את הגדר במקום הנכון, יכול להיות שהתוצאה תהיה הוצאות מיותרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *