Home / הצעת מחיר ביטוח / עבודתו של סוכן ביטוח פרטי

עבודתו של סוכן ביטוח פרטי

סוכן ביטוח פרטי הוא בעל מקצוע העוסק בתחום של ביטוחים ועובד מול חברות ביטוח שונות המציעות ביטוחים מצד אחד, ומול לקוחות פרטיים ועסקיים המעוניינים לרכוש פוליסות ביטוח מצד שני. לקוחות רבים מעוניינים לרכוש עבורם ועבור בני המשפחה שלהם פוליסות ביטוח פרטיות שיבטיחו עבורם כיסויים שונים בתחומי חיים אחרים. כמו כן גם בעלי עסקים צריכים לבטח את עובדי החברה בביטוחים פנסיוניים למשל, את רכבי החברה ואת הציוד וגם הם פונים לחברות ביטוח או לסוכני ביטוח. מטרתו של הסוכן היא להיפגש עם הלקוח בין אם הוא פרטי או עסקי ולהציע לו מספר אפשרויות לפוליסות ביטוח בהתאם לגורמים רבים. סוכן ביטוח נותן שירות בתחומי ביטוח שונים כמו למשל בתחום של ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות, ביטוחי רכב ועוד. רבים בוחרים לעבוד ישירות מול חברות הביטוח ואילו אחרים בוחרים לפנות לסוכן כיוון שעבודה מול סוכן ביטוח פרטי יכולה להיות נוחה יותר.

הסוכן עובד עם מספר חברות ביטוח קבועות בשוק כך שהוא מכיר היטב את האפשרויות שלהן, את הסוגים השונים של המסלולים שלהן, את המחירים ועוד. סוכן ביטוח פרטי עובד באופן עצמאי או כחלק מסוכנות ביטוח בה עובדים מספר סוכנים העוסקים בתחומים שונים ומטפלים בתיקי לקוחות אחרים. 

לרוב סוכן ביטוח יתחזק אתר אינטרנט או עמוד עסקי ובו ניתן לקרוא אודות סוגי הביטוחים השונים, אודות החברות השונות וכן להבין מה החשיבות של כל פוליסת ביטוח וכיצד בוחרים בה. כך למשל אם לקוח מעוניין לרכוש ביטוח בריאות פרטי, הוא ירצה להבין מה כוללים המסלולים השונים, מה המחירים שמציעות החברות השונות וכן כיצד בוחרים את הביטוח המתאים. בתחום הפנסיוני למשל, קיימים מסלולים רבים ולא תמיד קל לבחור את המתאים ביותר. לא רבים יודעים אך ניתן לבחור לבד את החברה המבטחת בביטוח הפנסיוני ולווא דווקא לעבוד עם זו שמציע המעסיק. את כל המידע הרלוונטי ניתן לקבל דרך סוכן ביטוח פרטי המתאים ללקוח את המסלול הנכון ויפרט אודות המידע הרב.

ניתן למצוא סוכן ביטוח פרטי באמצעות המלצות של חברים או קרובי משפחה שבעצמם מבוטחים אצלו. בנוסף, ניתן להיעזר בדירוגים שונים באינטרנט, לקרוא המלצות של לקוחות אחרים אודות הסוכן וגם להבין באילו תחומי ביטוח הסוכן מתמקצע. 

כאשר עובדים מול סוכן ביטוח פרטי התקשורת תהיה מולו ובכך ניתן לחסוך התנהלות מול נותני שירות מתחלפים ולהתנהל מול אדם אחד. בנוסף, הסוכן יתנהל מול החברה במקרים של תביעות וגם באופן שוטף, יעדכן את הלקוח לגבי שינויים החלים בפוליסה ויציע לו חלופות משתלמות יותר אם יש צורך. את שכרו מרוויח הסוכן מחברות הביטוח אליהן הוא מביא לקוחות ולכן אין עלות נוספת עבור השירותים של סוכן ביטוח מבחינת הלקוח. גם עבור בעלי עסקים עבודה מול סוכן או סוכנות יכולה להיות משתלמת.

About admin

Check Also

כיצד למצוא סוכן ביטוח בתל אביב ?

תל אביב היא אחת הערים שבהן ניתן למצוא כמעט כל סוג של בית עסק ואיש מקצוע. תל אביב נמצאת באיזור מרכזי וממנה ניתן להגיע בקלות לערים נוספות, בנוסף, בתל אביב יש תושבים רבים ובתי עסק רבים ולכן ניתן לעשות שיתופי פעולה עסקיים רבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *