Home / הצעת מחיר ביטוח / מהי סוכנות ביטוח פנסיוני ?

מהי סוכנות ביטוח פנסיוני ?

סוכנות ביטוח פנסיוני היא סוכנות ביטוח המציעה שירותים בתחום הפנסיה לצד שירותים נוספים בעולם הביטוח. ביטוח פנסיוני הוא אחד מהביטוחים הרבים הקיימים כיום והוא בעל חשיבות רבה כיוון שהוא מבטיח אפשרות של הכנסה כלכלית גם לאחר הפרישה לגמלאות. כל שכיר ועצמאי מחוייבים בהפרשה לפנסיה שלהם. ישנם סוגים רבים של מסלולי פנסיות ביניהם למשל קרנות השתלמות וקרנות מנהלים וכל מסלול מציע הטבות אחרות. את הביטוח הפנסיוני לרוב מתחילים באופן אוטומטי לאחר מספר חודשי עבודה במשרה חדשה מאת סוכן ביטוח מטעם המעסיק. לא הרבה יודעים אך ניתן להחליף את החברה המבטחת ולבחור בחברה אחרת או בסוכן ביטוח פרטי אחר מאלו שניתנו על ידי החברה המעסיקה. מסלול הביטוח הפנסיוני לרוב יכלול אחוזים שונים הפרשות לפנסיה בהתאם לגובה המשכורת. המטרה היא שהמבוטח יוכל ליהנות משכר שיבטיח המשך אורח חיים דומה למה שהיה רגיל אליו לאחר היציאה לגמלאות.

אנשים רבים מעדיפים לפנות אל סוכן ביטוח או אל סוכנות ביטוח פנסיוני על מנת להיעזר בידע ובניסיון שלהם כדי לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורם. התחום הפנסיוני כולל פרטים רבים ולעיתים אנחנו יכולים לבחור דווקא במסלול שלא הכי משתלם עבורנו בגלל חוסר בדיקה מעמיקה של כל האפשרויות או חוסר הבנה בנושא. לאורך שנים רבות של עבודה ומספר גדול של תלושי שכר, יש משמעות לבחירת מסלול מתאים ולכן רבים נעזרים בשירותים של סוכנות ביטוח פנסיוני בתחום זה.

סוכנות ביטוח פנסיוני היא סוכנות בה עובדים מספר סוכני ביטוח כאשר כל אחד לרוב אחראי על לקוח אחר ותיקים שונים. מטרתם של סוכני הביטוח היא להכיר את הלקוח, להבין מה הצרכים שלו, מה היכולות הכלכליות שלו, היכן הוא עובד ועוד על מנת להתאים לו את המסלול המתאים ביותר מאת החברה המבטחת המתאימה ביותר. קיימות כיום חברות ביטוח רבות בשוק כאשר כל אחת מציעה אפשרויות שונות ומסלולי ביטוח שונים, סוכנות ביטוח פנסיוני לרוב תעבוד באופן קבוע על מספר חברות כך שהיא תכיר היטב את התנאים, המסלולים והמחירים שלהן. לאחר שהלקוח יבחר את האופציה המתאימה ביותר, סוכן הביטוח יתווך בינו לבין החברה המבטחת וכן יהיה איש הקשר שלו בתקופת הביטוח. 


ניתן למצוא סוכנות ביטוח פנסיוני באמצעות האינטרנט. לרוב סוכנויות ביטוח יתחזקו אתר אינטרנט בו יספרו אודות הסוכנות, אודות השירותים השונים שהיא מעניקה וכן אודות סוגי הביטוחים השונים והחשיבות שלהם. באתר ניתן למצוא מידע אודות יתרונות הביטוחים הפנסיונים וכיצד בוחרים מסלול פנסיוני על פי גורמים שונים. כמו כן באתר ניתן למצוא המלצות של לקוחות אחרים אודות הסוכנות ולהתרשם מחברות הביטוח השונות שאיתן עובדת הסוכנות. ישנן סוכנויות ביטוח רבות ברחבי הארץ ולרוב הן יציעו שירותים במגוון תחומים של ביטוחים וכמו כן דרכן ניתן לרכוש ביטוחי בריאות, רכב, פנסיה ועוד.

About admin

Check Also

כיצד למצוא סוכן ביטוח בתל אביב ?

תל אביב היא אחת הערים שבהן ניתן למצוא כמעט כל סוג של בית עסק ואיש מקצוע. תל אביב נמצאת באיזור מרכזי וממנה ניתן להגיע בקלות לערים נוספות, בנוסף, בתל אביב יש תושבים רבים ובתי עסק רבים ולכן ניתן לעשות שיתופי פעולה עסקיים רבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *