Home / Uncategorized / חברות המציעות במות להשכרה

חברות המציעות במות להשכרה

במה היא אמצעי הגבהה המשמש באירועים שונים ובמופעים בהם נדרש להציג אמן, הצגה, נאום וכו', וכן לאפשר לקהל בעל מספר רב של משתתפים לראות את מה שמתרחש על גבי הבמה גם מרחוק. קיימים סוגים רבים של במות לאירועים ומופעים וההבדלים ביניהם ניכרים בגודל, במחיר, בסוג חומרי הגלם המרכיבים את הבמות ועוד. במקומות כמו תיאטראות או במבנים בהם מתקיימים מופעים, לרוב תהיה במה קבועה ואת העיצוב יהיה ניתן לשנות בהתאם לאותו מופע או הצגה. אולם, במקומות רבים לא קיימת במה ולכן נדרש לעבוד עם חברות המציעות במות להשכרה שלרוב יהיו נפוצות במקרים רבים יותר מאפשר במות למכירה.

במות להשכרה מוצעות על ידי חברות העוסקות בתחום של השכרת ומכירת ציוד לאירועים ומופעים ולרוב הן יציעו בין היתר גדרות, במות, ציוד נלווה לבמה, תפאורות לאירועים ועוד. על גבי הבמה לרוב נדרשים תרנים לדגלים פודיום, גב במה, עיצוב במה וכו' וחברות אלו מספקות גם כן את המוצרים הנלווים הללו. 

במות להשכרה נדרשות במקרים בהם למשל מתקיים אירוע או מופע בשטח, במקום פתוח בו אין במה קבועה. במקרה זה יש צורך להקים במה בהתאם לסוג האירוע ולצרף גופי תאורה והגברה מתאימים, מחסומים ועוד. גם כאשר מארגנים אירוע במקום סגור ובו אין במה קיימת, ניתן להזמין במות להשכרה בהתאם לסוג האירוע וגודל האולם. אנשי מקצוע מטעם החברה לרוב יגיעו למקום בו הלקוח מעוניין להציב במה, על מנת לראות את תנאי השטח והיכן ניתן להקים את הבמה. כמו כן, הקמת במה נעשית על ידי אנשי מקצוע מתאימים לכך ותוך כדי שמירה על תקנות בטיחות שונות. בסוף האירוע, החברה גם תפרק את הבמה ותאסוף את הציוד המושכר. המחירים לרוב יהיו תלויים גם במקום האירוע, אשר קובע את מורכבות השינוע. כלומר אם מדובר באירוע המתקיים בשטח ודרכי הגישה אליו לא נוחות, המחירים יהיו גבוהים יותר.

את סוג הבמה בוחרים על פי גורמים רבים כמו כמות הקהל, גודל המקום בו מתקיים האירוע, סוג המופע המתקיים על גבי הבמה ועוד. כלומר במה למופע מוזיקלי ובמה לנאום יכולות להיות שונות זו מזו. מחירים של במות להשכרה גם כן משתנים בהתאם לסוג הבמה ובהאתם לגורמים נוספים. באירועים רבים גם נדרשים מחסומים להכוונה, תפאורות, מדרגות במה ועוד. חברות רבות המציעות גם את המוצרים הללו יכולות להציע הצעת מחיר עבור מגוון המוצרים.
ניתן למצוא חברות המציעות במות להשכרה או במות למכירה וכמו כן מוצרים נוספים באינטרנט. לרוב חברות אלו יתחזקו אתר ובו ניתן לקרוא אודות השירותים שלהן ולהתרשם מתמונות של מוצרים שונים, במות שונות וכו'. ניתן  לערוך השוואת מחירים בין החברות השונות וכמו כן להבין אם מדובר בחברה מקצועית בעלת האישורים הנדרשים והניסיון הנדרש.

About admin

Check Also

מהו איתור נזילה בגז ?

פעמים רבות יש בבית נזילה, אשר אותה ניתן לראות על ידי רטיבות בקירות, עובש, הצטברות של מים במקומות מסוימים או תלונות של השכנים וחשבון מים מנופח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *