Home / Uncategorized / סוגי סורגים למרפסת

סוגי סורגים למרפסת

כאשר מדברים על סורגים למרפסת מתכוונים לרוב למעקה למרפסת, או לסורגים הממוקמים בין הבית למרפסת או לחצר, כלומר לפתח היציאה למרפסת. סורגים הנמצאים בפתח שבין הבית למרפסת לרוב יהיו עשויים מתכת כמו ברזל או אלומיניום וישנם סוגים שונים של סורגים כאלו בעלי צורות שונות ועיצובים מגוונים. מטרתם של סורגים הנמצאים בפתח שבין הבית לבין המרפסת היא להגן מפני פורצים לבית.

אחד הסוגים של סורגים למרפסת הוא סורג הזזה והוא מכסה את כל הכניסה למרפסת ומותקן על גבי מסילה, כך שניתן לגרור אותו הצידה כדי לפתוח אותו. כמו כן הסורגים הללו גם ניתנים לנעילה. סוג נוסף הוא סורג מתקפל וכדי לסגור אותו צריך לקפל אותו. כאשר הסורג מקופל הוא נעשה בערך לרבע מגולדו כאשר הוא פתוח והוא מתאים למקומות בהם מורכב יותר להרכיב סורג הזזה. סוג נוסף של סורגים לפתח בין הבית לבין המרפסת הוא דלת סורגים שאינה מתאימה לכל סוג של פתח.

סורגים למרפסת הנמצאים בפתח שבין הבית למרפסת יכולים להיות מעוצבים בשלל סגנונות, וכמו מוצרי מתכת רבים אחרים, הם יכולים לכלול פרזולים מיוחדים כמו פרחים, עלים וספירלות. כמו כן, גם הפרופילים עצמם המרכיבים את הסורג יכולים להיות בעלי צורות שונות כמו למשל בצורה עגולה או מרובעת. את הסורגים מייצרים במסגריה לרוב, בית מלאכה בו מייצרים סוגים שונים של מתכות. במסגריה ניתן להזמין סורגים בהתאמה אישית. בעלי מקצוע לרוב יגיעו אל בית הלקוח, יקחו מידות, יבינו מה הסגנון העיצובי שרוצה הלקוח, איזו דוגמה של פרופילים וכמו כן באיזה צבע ירצו את הסורגים. כמו כן, סורגים החשופים לנזקי מזג האוויר, לרוב יעברו תהליך של גילוון שמטרתו למנוע חלודה.

כיום ניתן למצוא מסגריות שונות המציעות סגנונות עיצוב שונים באמצעות האינטרנט. לרוב מסגריה תתחזק אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שהיא מציעה ברחבי הארץ. מסגריה לרוב מייצרת מעקות למדרגות, סורגים, שערים לכניסה ועוד. באתר של המסגריה ניתן לראות תמונות של סורגים למרפסת ולהבין מה ההבדלים בין סורג הזזה לסורג מתקפל. כמו כן ניתן לקבל השראה לעיצוב הסורגים. 

כאשר מדברים על סורגים למרפסת לעיתים גם מתכוונים למעקה שלה. מעקה למרפסת הוא בעל חשיבות רבה ומטרתו למנוע נפילות של בני הבית וכן למנוע פריצות למרפסת. קיימים סוגים רבים של מעקות למרפסת וניתן לראות כיום סגנונות עיצוב מרהיבים הכוללים פרזולים שונים, צורות שונות המתאימות לצורת המרפסת וכמו כן צבעים שונים לסורג. 

מבחינת מחירים, כל מסגריה לרוב תגבה מחירים שונים עבור מעקה למרפסת או סורגים למרפסת בהתאם לאלמנטים רבים כמו למשל מורכבות העיצוב, כמות הפירזולים, גודל הסורגים, צביעה, גילוון ועוד. ניתן לערוך השוואה בין בתי עסק שונים ולהבין מה מרכיב את המחיר.

About admin

Check Also

מהו איתור נזילה בגז ?

פעמים רבות יש בבית נזילה, אשר אותה ניתן לראות על ידי רטיבות בקירות, עובש, הצטברות של מים במקומות מסוימים או תלונות של השכנים וחשבון מים מנופח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *