Home / מחסומים / מה עדיף: מחסומי לחץ למכירה או להשכרה?

מה עדיף: מחסומי לחץ למכירה או להשכרה?

מחסומי לחץ למכירה או להשכרה יכולים לשמש עבור בעלי אירועים וחברות הפקות לשם יצירת מחסומים לאירועים שונים. מחסומים נועדו להפריד את ההמון והקהל מהאמן או מאנשים אשר עומדים על הבמה ולעתים מחסומים יכולים לשמש לצורך שימוש של נתיב בתוך קהל גדול כדי להימנע מהגעה לאזורים מסוכנים או לא רצויים מבחינה ביטחונית כזו או אחרת.

בנוסף, כדאי לשקול לבצע הזמנה של מחסומי לחץ למכירה או להשכרה בהתאם לסוג האירוע ולאופיו. חלק מהאירועים לא דורשים כלל מחסומים ולרוב מדובר באירועים פרטיים קטנים או בינוניים אשר מאורגנים על ידי אנשים פרטיים או חברות קטנות. 

לעתים, מפאת גודל האירוע כמות הקהל שנמצאת בו דורשת מחסומים. לעתים האירוע כה גדול עד שיש צורך גם ברכישת מחסומי לחץ.

מחסומי לחץ הם מחסומים העשויים ברזל כאשר בחלק הפונה אל הקהל יש בלוק חלק יחסית ושטוח כדי למנוע מעבר בקלות מעל המחסום ומן הצד השני יש מדרגות כדי לעזור לאנשי אבטחה וסדרנים לראות את הנעשה בתוך הקהל ממבט גבוה יותר.

קיימים היום מחסומי לחץ למכירה שניתן לרכוש דרך חברות המספקות מחסומים מסוגים שונים. לרוב, כאשר מבצעים רכישה של מחסומים לאירוע, כנראה שיש גם צורך בדוכן נואמים, הקמת במה ניידת, תאורה וסאונד ועוד. יש מגוון רחב של חברות אשר מציעות את כל האביזרים להקמת האירוע ביחד וכדאי לשמוע על חבילות והצעות מפי הספקים בנושא זה.

בנוסף, הספקים מציעים מחסומי לחץ למכירה והשכרה עבור המגזר הפרטי ולא רק עבור חברות, כאשר האירוע מספיק גדול. ניתן גם להזמין כמות קטנה יחסית של מחסומי לחץ למכירה ועוד כמות נוספת של מחסומי לחץ להשכרה בהתאם לגודל האירוע, אם האירוע משתנה מפעם לפעם.

במשטחים גדולים מאוד אשר נדרש מחסומים לאורך רחובות שלמים או לאורך פארקים, כדאי לשקול לבצע השכרה של מחסומי לחץ שכן המחירים עבור המחסומים יכולים להגיע לכדי מאות אלפי שקלים. כתוצאה מכך כמות ההוצאה על המחסומים יכולה לפגוע בתקציב של כל האירוע ובעצם לפגוע באיכותו.

קיים גם השיקול המרכזי של הקמת המחסומים, הפעולה עצמה לוקחת המון זמן ולפעמים יש צורך בכוח אדם גדול. חלק מבעלי האירועים בוחרים לעשות זאת בעצמם כדי לחסוך בעלויות אך צריך לקחת בחשבון שהצבת המחסומים היא יעילה יותר במקומות מסוימים יש צורך בניסיון עמידה בתקנות מסוימות כדי שהאירוע יעבור בשלום.
לסיכום, עבור השאלה האם כדאי לרכוש מחסומי לחץ למכירה או להשכרה התשובה היא שזה תלוי באופי האירוע, בכמות האנשים שיש בקהל, ניסיון מאירועים דומים קודמים וכמובן התקציב. עבור חלק מהמפיקים, הקמת מחסומי לחץ באזורים מסוימים יכולה להיראות אפילו חריגה בנוף אך זהו בהחלט כלי אשר יכול לשמש לשמירה על הסדר ואף הצלת חיים במקרים מסוימים.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *