Home / טיפול ריגשי / מתקשרים מומלצים אשר מציעים תקשור עם ישויות שונות

מתקשרים מומלצים אשר מציעים תקשור עם ישויות שונות

תקשור הוא יכולת של אדם אותה ניתן לפתח עם החיים והיא מאפשרת לו ליצור קשר עם מדריכים רוחניים שונים וישויות שונות. מטרתו של התקשור היא לקבל הכוונה, הדרכה וריפוי. התקשור נעשה עם מדריכים רוחניים שונים כמו למשל ישויות אור, חוצנים, מלאכים, חיות טוטם ועוד. ישויות אור למשל, הן ישויות שמעולם לא היה להן גוף פיזי. הן נחשבות לבעלות ידע הנוגע לנושאים הקשורים לכלל האנושות. חוצנים הם צורות חיים הנמצאות על פלנטות אחרות.

מדריכים רוחניים שונית אינם מתקיימים בעולם הפיזי, אך לפי התקשור, הם יכולים לראות את העבר והעתיד. התקשור מאפשר אם כך לקבל מידע מהם, שאינו זמין ולכן הוא מעניק יתרונות שונים. אנשים שונים הפונים למתקשר מעוניינים לקבל הדרכה לגבי נושאים שונים ונעזרים באותן ישויות לכך.

אנשים רבים מחפשים מתקשרים מומלצים ברחבי הארץ על מנת להגיע אליהם לקבל מהם אבחנה לגבי קושי או בעיה מסוימים, לקבל תשובות על שאלות שונות, לרפא דברים ועוד.

מתקשרים מומלצים פיתחו את היכולת שלהם ליצור תקשורת עם מדריכים רוחניים ולקבל מסרים שונים מהם. מתקשרים לרוב גם עברו קורס תקשור בו הם למדו לפתח מיומנויות שונות על מנת לקבל את המסרים השונים מישויות רוחניות דרך הראייה, השמיעה והדיבור.

כיום קיימים קורסי תקשור בהם לומדים לפתח יכולות שונות, פוגשים את המדריך הרוחני שלנו ולומדים לרפא באמצעות התקשור. קורסים שונים כוללים מספר מפגשים אחר, תוכן שונה, תרגולים שונים ומחירים אחרים.

מתקשרים מומלצים שונים מציעים גם תקשור בטלפון שנעשה מרחוק. כך ניתן לקבוע פגישה עם מתקשר אשר הקליניקה שלו נמצאת רחוק מאיתנו, או לקבוע פגישה גם כשאין לנו אפשרות להתנייד ולהגיע. תקשור בטלפון הוא אפשרי כיוון שלאנרגיה אין תלות בזמן ובמרחב וכך גם טיפולים אנרגטיים שונים יכולים להתבצע מרחוק.

מתקשרים מומלצים שונים גם יציעו תחומים נוספים של הכוונה או טיפול כמו למשל אימונים אישיים לחיים, סדנאות של העצמה אישית, ייעוץ זוגי וטיפולים אנרגטיים רוחניים שונים. 

ניתן למצוא כיום מתקשרים מומלצים ברחבי הארץ דרך האינטרנט. לרוב מתקשרים יתחזקו אתר בו ניתן לקרוא אודות התחום של תקשור, להבין כיצד הוא עובד ומה עושים בו, מי יכול לתקשר ומי הן הישויות איתן ניתן לתקשר. כמו כן, ניתן לקרוא באתריהם אודות הפגישה עצמה ולעיתים גם לראות מחירים של השירותים שלהם.

תקשור הוא תחום שניתן למצוא אודותיו מידע נרחב ולהבין מה הוא מציע, מדוע מבצעים תקשור ומי הם מתקשרים מומלצים אשר יש להם יכולות לתקשר.

מחירים של תקשור משתנים בהתאם למתקשרים השונים ובהתאם לגורמים רבים ויכולים לנוע בין טווח רחב של מחירים. ניתן לערוך השוואה בין המחירים השונים המוצעים בשוק ולהבין מה טווח המחירים של פגישה כזו. 

About admin

Check Also

קלפים טיפוליים מסוגים שונים

עולם הטיפול הרגשי הולך ומתרחב והוא כולל כיום טיפולים רבים ושיטות רבות המתאימים לבעיות שונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *