Home / אינסטלטור / האם יש אינסטלטור מומלץ לצורך פתיחת סתימות?

האם יש אינסטלטור מומלץ לצורך פתיחת סתימות?

כיוון שאינסטלטורים מציעים תחומי שירות רבים, ניתן למצוא כיום אינסטלטור מומלץ לתחומים מסוימים. אינסטלטור הוא איש מקצוע העוסק בתחום של מערכות מים, מערכות ביוב ועוד. כחלק מהשירותים שלו הוא מטפל בבעיות כמו נזילות, סתימות, החלפת מערכות מים שיפוצי חדרי אמבטיה וגם תיקון דודי שמש. אינסטלטור יכול להיות מומחה לאחד התחומים האלו.

לרוב מזמינים אינסטלטור כשיש בעיות שונות בבית. כך למשל אם יש נזילה המתבטאת בחשבון מים מנופח או ברטיבות בקירות, ככל הנראה יש סדק בצינור או צינור שהתפוצץ ויש צורך לאתר את מיקומו ולהחליפו. במקרה כזה ישנו אינסטלטור מומלץ לאיתור נזילות אשר בעזרת כלים מיועדים יכול לאתר את הנזילה ולטפל בה. אחת השיטות המוכרות כיום לאיתור נזילות למשל היא מצלמה תרמית. מדובר במצלמה הפועלת על אינפרא אדום ובעזרת גילוי של חום היא יכולה להצביע על המיקום בו יש בעיה בצינור. אולם לא לכל בעיה היא מתאימה ולעיתים יש צורך לשבור את הקיר או את הרצפה באזור הבעייתי.

סתימות היא בעיה שקיימת בבתים רבים וכאשר הן מופיעות, לא ניתן להשתמש בכיור, בשירותים או במקלחת. אינסטלטור מומלץ לטיפול בסתימות ישתמש בכלים רבים ומגוונים לפתוח את הסתימות, גם אם מדובר בסתימה הנובעת ממקור עמוק יותר בצנרת. 

אינסטלטורים רבים גם עוסקים בתחום של תיקון דודי שמש. דוד שמש הוא מוצר בעל חשיבות רבה וכאשר הוא מתקלקל יש לתקנו באופן מיידי בעיקר אם מדובר בימי החורף. אינסטלטור מומלץ לתיקון דודי שמש מכיר את הבעיות השונות שיכולות לצוץ בדוד ומדוע הן נובעות, כך שהוא יכול לגשת לטפל בחלק הבעייתי או להחליף את כל הדוד במידת הצורך.

שיפוץ חדרי אמבטיה גם הוא שירות הניתן על ידי אינסטלטורים כיוון שחדר האמבטיה כולל צינורות רבים ומערכות מים מגוונות. אינסטלטורים רבים מציעים שיפוץ של חדרי אמבטיה במחירים שונים ובסגנונות שונים.

מחירים של עבודות אינסטלציה משתנים בהתאם לסוג הבעיה והשירות, אולם ניתן למצוא טווח או ממוצע של מחירים ובכך לדעת אם איש המקצוע גובה מחירים הגיוניים בהתאם לשוק. לפני שמזמינים אינסטלטור מומלץ לבדוק את המחירים בשוק.

אינסלטורים רבים מציעים שירותים בשעות קבועות וספציפיות ואילו אחרים מציעים שירותי חירום 24 שעת בסביב השעון. כמו כן, אינסטלטורים שונים מציעים שירותים באזורים ספציפיים ולא נוסעים רחוק מדי לרוב על מנת לקצר את זמני ההמתנה של הלקוחות. 

ניתן למצוא אינסטלטור מומלץ ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט, שם לרוב הו איתחזק אתר בו ניתן לקרוא מידע אודות השירותים שהוא מציע ואודות המחירים, תהליכי העבודה שלו עוד. אינסטלטורים רבים גם יתנו טיפים כיצד לשמור על המוצרים השונים ולמנוע מקרים של בלאי. ניתן לקרוא המלצות וחוות דעת אודות אינסטלטורים שונים באינטרנט לפני שבוחרים אם להזמין אותם.

About admin

Check Also

אינסטלטור יצאת צדיק

אינסטלטור יצאת צדיק הוא אדם שמיומן בתחום האינסטלציות והתיקונים הגזמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *