Home / מתקשרים / היכן ניתן למצוא מתקשרים מומלצים בארץ?

היכן ניתן למצוא מתקשרים מומלצים בארץ?

תקשור הוא יכולת של אנשים אותה מפתחים עם השנים להתחבר לכוחות ריפוי על ידי מציאת מדריך רוחני וקבלת מסרים מתת המודע. תקשור גבוה יכול גם לתקשר עם ישויות שאינן נמצאות במימד הפיזי כמו למשל מדריכי אור ומלאכים, ישויות הקיימות בעולם הרוחני. מטרתו של התקשור הוא להביא את האדם לשיפור עצמי בתחומים שונים כמו מערכות יחסים, התפתחות רוחנית, אהבה וצמיחה אישית, על ידי מסרים, כלים ולימוד.

מתקשרים הם אנשים העוסקים בתחום של תקשור ולכל אחד יש דרכים שונות לעשות זאת. מתקשרים מומלצים לרוב יכולים לעזור למי שמגיע אליהם ללמוד משהו חדש בחייהם ולהתמודד עם קשיים שונים שמפריעים להם. מתקשר הוא אותו אדם שיכול ליצור קשר עם תת המודע ועם ישויות חיצוניות על מנת לקבל מסרים ובעזרתם למצוא מקורות לבעיות שונות אצל מי שמגיע אליו. על ידי מציאת המקור לבעיות ניתן גם למצוא את הכלים לפתרון.

קיימים סוגים רבים של מתקשרים, כאלו פחות אמינים ויותר אמינים. מתקשרים מומלצים צריכים להיות אמינים ולרוב קל לזהות אם הם מתחזים או לא על ידי דיוק בראיית האירועים מהעבר למשל. מתקשרים מתחזים לרוב יאופיינו גם בדרישת עלויות גבוהות ובאלמנטים שקריים שונים שניתן להבחין בהם.

כמו כן, מתקשרים מומלצים לא יעבירו מסרים שליליים ורעים ויאמינו שבטיפול מסוג זה חשוב לאפשר למטופל ללמוד על החיים.

מטרתו של תקשור היא לעזור למי שמגיע אל המתקשר להתמודד עם החיים ולעודד אותו לראות את הצד המואר בהם. מתקשרים מומלצים יתנו כלים להתמודדות עם קשיים וילמדו מה לעשות איתם, במקום להציע מידע שלילי.

כדי להחליט אם מתקשרים מומלצים או לא, חשוב  להבין תחילה מה מחפשים כשמגיעים לתקשור. מה שחשוב בתקשור הוא המסרים המועברים ולא הישות המסוימת שמעבירה אותם. מתקשרים עלולים לתת תחושה של כוח ואגו ולהרגיש כי הם שולטים במי שמולם כיוון שהם יכולים לגרום לו להאמין בכל מה שיגיד. כלומר, ניתן לראות כל מיני דפוסים אצל מתקשרים שאינם אמינים.

מתקשרים מומלצים יעניקו למטופל תובנות וכלים על החיים מבלי לנבות את העתיד. יש הטוענים שאפשר להיפגע מתקשור כיוון שהוא מבוסס על ראיית העתיד. על ידי ראיית העתיד, ניתן לפגוע ביכולת הבחירה של האדם.

כיוון שיש היום מתקשרים רבים ברחבי הארץ, חשוב לבחור מתקשר אמין וכזה שגובה מחירים הגונים ואינו מפתח תלות אצל המטופל. ניתן למצוא מתקשרים שונים באמצעות האינטרנט, שם הם יתחזקו אתר בו ניתן לקרוא אודות התחום, אודות המתקשר וכיצד רכש את היכולות שלו וכמו כן, לקרוא אודות התהליך של התקשור ומה הוא מציע. המחירים של תקשור משתנים בין מתקשרים שונים וניתן לערוך השוואה בין כמה מתקשרים על מנת להכיר את ממוצע המחירים בתחום התקשור.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *