Home / תיירות / סוגים שונים של ויזה לצרפת

סוגים שונים של ויזה לצרפת

ויזה לצרפת היא אשרת שהייה זמנית אשר מאפשרת למי שמחזיק בה לשהות בצרפת לתקופת זמן מסוימת, לצורך עבודה, לימודים או מחקר. אזרחות צרפתית למשל מאפשרת למחזיק אותה לעבור בין מדינות האיחוד האירופי, לעבוד, להתגורר וללמוד בהן. אזרחות צרפתית לא אפשרית עבור כל אחד ועם זאת, יש כאלו המעוניינים לעבור לצרפת לזמן מוגבל ולכן אינם צריכים בה. לשם כך קיימת ויזה לצרפת ובעזרתה ניתן לשהות בצרפת לתקופה מוגבלת.

כל סוג של ויזה לצרפת שונה זה מזה בתקופת השהייה שהוא מקנה וגם בזכויות ובהטבות. כך למשל אדם שמעוניין לטוס לצרפת לצורך לימודים אקדמיים, צריך להוציא ויזה לתקופה של 12 חודשים ולהוכיח על ידי מסמכי קבלה ומבחני מעבר שהוא התקבל לאקדמיה ועתיד ללמוד. אדם שצריך לעבור עם משפחתו לצרפת לכמה חודשים לצורך מחקר למשל, גם כן צריך להוציא ויזה לצרפת לתקופה קצרה יותר. חלק מהויזות מקנות אפשרות לעבוד בצרפת ולהנות מזכויות שונות.

הוצאת ויזה לצרפת כרוכה בהגשת מסמכים, התנהלות מול הגופים הרלוונטים ולעיתים היא יכולה להיות תהליך קצת מורכב. לכן יש היום אנשים רבים שנעזרים בעורך דין צרפתי אשר מציע שירותים בתחום של הוצאת ויזה ואזרחות לצרפת. קיימים הים בישראל עורכי דין צרפתים, אשר רכשו את ההסמכה שלהם בצרפת, דוברים את השפה ומכירים את הדין הצרפתי. עורכי דין אלו מציעים ליווי בתהליך של הוצאת אזרחות צרפתית, תהליך שיכול לארוך מספר שנים וכן מציעים שירותים בתחומים שונים כמו נדל"ן וכדו'. בנוסף, ניתן להיעזר בעורכי דין אלו לצורך הוצאת ויזה לצרפת והם יוכלו להציע את סוגי הויזה השונים ולהסביר אודותיהם.

ניתן למצוא היום בקלות עורך דין צרפתי באמצעות האינטרנט, שם ניתן להתרשם מאתר האינטרנט שלו הכולל מידע אודות המשרד, אודות השירותים שהוא נותן, האם יש לו גם שירותי נוטריון וכו'. ניתן למצוא מידע אודות תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית על כל פרטיו, מה הסוגים השונים של זכאות להוצאת דרכון, מי זכאי ואיך מתחילים בתהליך. בנוסף ניתן למצוא מידע אודות הוצאת ויזה לצרפת ולמה היא מיודעת, אילו סוגים של ויזה קיימים, מה דורש התהליך ועוד. באתר לרוב ניתן להתרשם מהמלצות של לקוחות אחרים, לקרוא כתבות בתחום הרלוונטי ולהיעזר בשאלות של אחרים שנענו על ידי עורך הדין.

גם התחום של הוצאת אזרחות צרפתית הולך ומתפתח לאחרונה לווא דווקא כי אלו המבקשים להוציא את האזרחות מעוניינים לעבור לגור בצרפת, אלא רוצים ליהנות מההטבות השונות של האזרחות כמו כניסה לארצות הברית, לימודים באירופה ובקנדה, אפשרות להתגורר במדינות רבות באירופה ועוד. ניתן לראות כי ישראלים רבים בודקים את זכאותם להוצאת אזרחות לצרפת בשנים האחרונות שיכולה לנבוע כתוצאה מנישואין עם אזרח צרפת או שורשים צרפתיים וצפון אפריקאים.

About admin

Check Also

בתחום של דין צרפתי עו"ד מצרפת הוא בעל ידע רב

בתחום של דין צרפתי עו''ד אשר דובר את השפה ומכיר היטב את צרפת יכול להועיל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *