Home / מיינדפולנס / כיצד עובד טיפול אנרגטי מרחוק ?

כיצד עובד טיפול אנרגטי מרחוק ?

טיפול אנרגטי הוא טיפול השייך לעולם הטיפולים ההוליסטיים וישנם סוגים רבים של טיפולים אנרגטיים אשר מתאימים לאנשים שונים ולבעיות שונות. בין הטיפולים האנרגטיים ניתן למנות למשל הילינג, רייקי, רפלקסולוגיה, דיקור, ביואנרגיה ועוד. את הטיפול האנרגטי מעביר מטפל אנרגטי כשלרוב כל מטפל עוסק בתחומי טיפול שונים ועובד באופן פרטי או דרך קופות החולים ומרכזי טיפול שונים. 

טיפול אנרגטי מבוסס על כך שלכל יצור חי יש שדות אנרגטיים המקיפים את הגוף שלו והם משפיעים על יכולות הריפוי הטבעי של הגוף ועל מצבו הבריאותי של האדם. במהלך החיים השדות הללו נפגעים ונחסמים בשל פגיעות גופניות, טראומות וחוויות שונות וזה גורם לקשיים ובעיות שונות בגוף הפיזי והרגשי. טיפול אנרגטי מטרתו לשחרר את החסמים על ידי שיטות שונות ולהחזיר לגוף את יכולות הריפוי הטבעי שלו ואת האיזון האנרגטי שלו. בכך ניתן לטפל בבעיות של עייפות, חוסר מצב רוח, חרדות, מתחים, חוסר סבלנת, כאבים וכדו'. טיפול אנרגטי מרחוק הוא טיפול שנעשה ללא מפגש בין המטפל למטופל וזה מתאפשר כיוון שלאנרגיה אין תלות במרחב ובזמן.

מטפלים רבים מציעים טיפול אנרגטי מרחוק והוא מנוהל באופן שונה בין המטופלים השונים. לרוב, המטפל והמטופל יקבעו זמן בו יתבצע הטיפול, המטופל יהיה במקום שקט ורגוע כמו בביתו ובסוף הטיפול המטפל ישלח סיכום במייל או ישוחח עם הלקוח בטלפון אודות הדברים שעלו מהטיפול.

מבחינת מחירים, כל טיפול אנרגטי בין אם הוא טיפול אנרגטי פרונטלי או טיפול אנרגטי מרחוק כרוך במחיר שונה. המחיר מושפע לרוב מסוג המטפל, מהניסיון שלו, מסוג הטיפול וגם ממשך הטיפול או מספר המפגשים. כלומר המחירים משתנים והם יכולים לנוע בין כמה מאות שקלים. ניתן היום למצוא מידע רב אודות טיפול אנרגטי מרחוק ואודות טיפולים אנרגטיים באופן כללי באמצעות האינטרנט ולקרוא אודות המטפל שלרוב יתחזק אתר משלו ובו יסביר על הטיפולים השונים וכיצד הם עובדים. בתאר ניתן גם לקרוא המלצות של מטופלים אחרים ולפעמים להתרשם משאלות ותשובות של אנשים נוספים, סיפורים על מטופלים שונים ועוד. כמו כן ניתן למצוא באינטרנט גם מידע רב אודות טיפולים אנרגטיים באופן כללי, על מה הם מבוססים וכיצד הם פועלים. קיימים היום גם קורסים שונים בתחומי הטיפול האנרגטי כמו למשל קורס ביואורגונומי המלמד את טכניקת העפעוף והיכולת לאבחן בעיות שונות.

טיפול אנרגטי מרחוק לא כולל את כל הטיפולים האנרגטיים כיוון שישנם טיפולים שצריכים להתבצע באמצעות מגע כמו למשל דיקור סיני. עם זאת כאשר אדם מעוניין לא להגיע לקליניקה מסיבות של חוסר בזמן, מרחק נסיעה גדול וכו', טיפול אנרגטי מרחוק יכול להיות פתרון טוב. כך למשל אם שמענו המלצה על מטפל אנרגטי מאדם קרוב אך הוא ממוקם רחוק מאוד מאזור מגורינו ומבצע טיפולים מרחוק, נוכל להיעזר בו.

About admin

Check Also

מיינדפולנס קורס והיתרונות שלו

שיטת הטיפול של מיינדפולנס מחייבת קורס הסמכה ארוך ומקיף. בקורס הסמכה של שיטת טיפול מן הסוג הזה לומדים גם את הרקע התאורטי וגם את הרקע הטכני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *