Home / Uncategorized / כיצד למצוא עורך דין צרפתי בארץ ?

כיצד למצוא עורך דין צרפתי בארץ ?

כיום ניתן למצוא בישראל עורכי דין צרפתיים רבים כיוון שיש בארץ תושבים דוברי צרפתית, עולים חדשים וכמו כן ישראלים המעוניינים להגר לצרפת או להקים עסקים בחו׳׳ל. עורך דין צרפתי יכול להציע שירותים שונים הקשורים לדין הצרפתי ולדין הישראלי וכך למשל הוא יכול לתת שירותים בנושאים של ירושות, הוצאת אזרחות צרפתית, גירושין ונישואין, הוצאת ויזה לצרפת ועוד. 

כך למשל, ישראלים רבים המעוניינים להוציא אזרחות צרפתית פונים לשירותיו של עורך דין צרפתי על מנת להקל על הבירוקרטיה המורכבת הנדרשת בתהליך וכן לזרזו. צרפת היא אחת ממדינות האיחוד האירופי ולכן דרכון צרפתי מציע יתרונות רבים באירופה לבעליו. ישראלים שונים מעוניינים לעבור לגור באירופה, ללמוד במוסדות אקדמיים או לעבוד בה לתקופה מסויימת ואם יש להם זכאות להוצאת אזרחות צרפתית הם לרוב יבדקו את האפשרות. אזרחות צרפתית מאפשרת לבעליה לגור במדינות האיחוד, לעבוד בהן וללמוד במוסדות אקדמיים ברחבי אירופה במחירים מסובסדים. כמו כן באמצעות אזרחות צרפתית ניתן להקים עסקים באירופה ולהיכנס לארצות הברית בלי ויזה. תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית מתנהל מול הקונסוליה אך רבים בוחרים לפנות אל עורך דין צרפתי אשר מכיר את התחום, את הדין הצרפתי ויכול לזרז את התהליך ולחסוך ללקוח שלו התעסקות בירוקרטית רבה. ישנם סוגים שונים של זכאויות להוצאת אזרחות צרפתית, למשל זכאות מטעם נישואין עם אזרח צרפת, מטעם ילודה על אדמת צרפת ומטעם הורשה. כל סוג של זכאות לאזרחות דורש תהליך מעט שונה.

כמו כן עורך דין צרפתי בארץ גם יציע שירותים נוספים כמו למשל שירותים בתחום של הוצאת ויזה לצרפת. ויזה היא אשרת שהייה זמנית שמאפשרת לעבוד או ללמוד בצרפת לתקופת זמן מוגבלת. אנשים רבים שאינם זכאים להוצאת אזרחות או שאינם מעוניינים בה יכולים להוציא ויזה לצורך השהות הזמנית שלהם. ישנם סוגים רבים של ויזות בהתאם לזמן השהייה ולגורמים רבים וניתן להיעזר בעורך דין בתהליך של הוצאת ויזה לצרפת. 

עורך דין צרפתי לרוב גם יעסוק בתחום של ירושות. בכל מדינה יש חוקי ירושות שונים וכמו כן חוק הירושה בארץ ובצרפת נבדלים זה מזה. לכן כאשר אזרח צרפתי המתגורר בצרפת מוריש נכסים בארץ, כדאי להיעזר בעורך דין על מנת לנהל את התהליך של הירושה.

ניתן למצוא עורך דין צרפתי באמצעות האינטרנט. לרוב עורכי דין יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שהם מציעים, להתרשם מהמלצות שכתבו עליהם לקוחות אחרים וגם לקרוא אודות התהליכים השונים והמסמכים הנדרשים עבור תחומים רלוונטים. כל עורך דין גובה סכומים מעט שונים עבור השירותים שהוא מציע בהתאם לגורמים ושיקולים רבים וניתן לערוך השוואה בין מספר עורכי דין לפני שמחליטים עם מי לעבוד. כמו כן קיימים גם נוטריונים צרפתיים בארץ שמציעים שירותי דין שונים.

About admin

Check Also

מהו איתור נזילה בגז ?

פעמים רבות יש בבית נזילה, אשר אותה ניתן לראות על ידי רטיבות בקירות, עובש, הצטברות של מים במקומות מסוימים או תלונות של השכנים וחשבון מים מנופח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *