Home / אירועים / חברות המציעות השכרת במות לאירועים

חברות המציעות השכרת במות לאירועים

במות נמצאות באולמות כנסים, אולמות אירועים, חופות, תיאטראות ועוד. מטרת הבמה היא להבליט את מה שמתרחש על גביה בעיקר כשמדובר באירוע בעל קהל גדול הכולל מספר רב של משתתפים. ישנם סוגים רבים של במות השונים זה מזה בגודל, בגובה, בצורה ובעיצוב שלהם. גודל הבמה לרוב יתאים לגודל האירוע ולכמות המשתתפים בו. במה של אולם מופעים המכיל אלפי אנשים תהיה שונה מזו המשמשת להגבהת חתן וכלה בחופה. כלומר סוג הבמה וגודלה תלויים במיקום, בשטח ובגודל האירוע. כמו כן הסוג תלוי גם במיצג המתקיים על פני הבמה.

במקומות מסוימים קיימת במה קבועה כמו למשל באולמות תיאטרון או באולמות מופעים. אולם במקרים מסוימים כאשר מעוניינים לקיים אירוע במקום בו אין במה קבועה, נעזרים בשירותים של חברה המציעה השכרת במות לאירועים והיא תציע הובלה, הרכבה ופירוק בין היתר. כך למשל ארגון שמעוניין לקיים אירוע במקום פתוח בו אין במה או לחילופין במקום סגור בו אין במה, יפנה לרוב לחברה המציעה במות להשכרה אשר תציע את הסוג המתאים ביותר של במה על פי המיקום, הקרקע עליה תיבנה הבמה ועל פי גודל האירוע. חברות אלו צריכות לעבוד באופן מקצועי כאשר התהליך כולל את אנשי המקצוע הרלוונטיים עבור הקמת הבמה.

חברות המציעות השכרת במות לאירועים לרוב גם יציעו מוצרים נוספים כמו למשל תפאורה לאירועים הכוללת אביזרים מעוצבים, אביזרי במה נוספים כמו פודיום, מדרגות במה, תרנים לדגלים, גב במה ועוד. כמו כן חברות מסוימות העוסקות בתחום הבמות גם יציעו מחסומים לאירועים שלרוב נדרשים באירועים גדולים. מחסומים משמים למשל לצורך הפרדה ויצירת תנחומים בתוך שטח האירוע, סימון ועוד. תפאורה להצגות היא בעלת חשיבות גדולה והיא כוללת תלבושות, דימויים של נופים ופריטים רבים שהופכים את ההצגה למוחשית יותר. חברות המציעות השכרת במות לאירועים לעיתים גם יציעו תפאורה לאירועים ולהצגות אשר כוללת גם מעצבים מקצועיים.

מחירים של השכרת במות לאירועים משתנים בין החברות השונות ונקבעים בהתאם לסוג הבמה וגודלה ובהתאם לגורמים ושיקולים נוספים. גם מורכבות הקמת הבמה בהתאם למקום בו מתקיים האירוע היא חלק מהגורמים המשפיעים על המחיר.

ניתן למצוא חברות המציעות השכרת במות לאירועים באמצעות האינטרנט. לרוב חברות אלו יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שלהן, המוצרים השונים שלהן וכן להתבונן בתמונות של סוגי הבמות השונים. בנוסף, ניתן לקרוא המלצות אודות החברה ולקבל הצעת מחיר וייעוץ בהתאם לבמה הרלוונטית לאירוע.

חברות המציעות השכרת במות לאירועים יכולות גם להציע שירותים בתחום של חידוש במה הכולל ליטוש ושיוף. במקרים בהן יש במות קבועות שירות זה נדרש לעיתים והוא רלוונטי וכמו כן גם במקרים של חידוש פרקט, למשל באולמות ספורט, ניתן למצוא חברות העוסקות בתחום.

About admin

Check Also

איך השכרת תפאורות יכולה לחסוך בעלות האירוע

השכרת תפאורות עבור בעל אירוע יכולה להיות אופציה אטרקטיבית לקיום אירוע בתקציב מוגבל ועדיין יכולה להתקבל אותה התוצאה מהקמת תפאורה מאפס לאירוע במחיר גבוה בהרבה. תחום השכרת תפאורות התפתח בעקבות הקיום של ציוד במות במחסנים של חברות התפאורה שלא נעשה בהם שימוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *