Home / ריהוט / מדרגות חוץ מברזל ומדרגות פנים מברזל

מדרגות חוץ מברזל ומדרגות פנים מברזל

בארץ ניתן לראות כי רוב המדרגות עשויות אבן, לעיתים גם עץ וכמו כן קיימות גם מדרגות ברזל. למדרגות ברזל ישנם יתרונות רבים הקשורים לחוזק ולעמידות וגם לעיצוב. מדרגות ברזל לרוב משמשות במקומות חיצוניים אך לרוב ניתן לראות אותן גם בבתים רבים בעלי עיצוב ייחודי. מדרגות חוץ מברזל למשל הן מדרגות חירום, בהן העיצוב פחות משמעותי אך הפונקציונליות שלהן כן. מדרגות ברזל עמידות בפני נזקים שונים ותנאי מזג האוויר ולכן ניתן לראות מדרגות חוץ מברזל במקומות רבים.

מלבד מדרגות חוץ מברזל קיימות גם מדרגות פנים מברזל ואותן ניתן לשלב גם עם חומרי גלם נוספים כמו למשל עץ וזכוכית, ולהעניק למבנה מראה ייחודי יותר. 

מדרגות פנים או מדרגות חוץ מברזל יכולות להיות מעוצבות בשלל עיצובים. כיוון שברזל הוא חומר חזק, ניתן להשתמש במשטחים ומוטות דקים וכן לעצב אותו בשלל צורות. ניתן לראות מדרגות ברזל ישרות או ספירליות, כאלו הכוללות עיטורים מיוחדים, פרזולים ועוד. את מדרגות הברזל כמו גם מוצרים אחרים מברזל ניתן לצבוע במגוון צבעים בהתאם לעיצוב הרצוי.

מדרגות חוץ מברזל או מדרגות פנים מברזל מיוצרות על ידי מסגריה, בית מלאכה בו עובד הנפח ושם מייצרים פסלים, סורגים, מעקות ושערים ממתכות. כאשר פונים לבעלי מקצוע בתחום ניתן לבקש עיצוב על פי התאמה אישית בהתאם לתקנות הבטיחות. כחלק מתהליך הייצור של מדרגות מברזל, בין אם מדובר במדרגות פנים או מדרגות חוץ מברזל ישנו תהליך של גלוון. גלוון הוא מעין צביעה של הברזל שמטרתה לשמור עליו מפני חלודה ומפני נזקי מזג האוויר השונים. ישנם שני סוגים של גלוון הנקבעים בהתאם לגורמים רבים והמחיר של המדרגות מושפע בין היתר מהגלוון. 

בין היתרונות של מדרגות ברזל, הן מציעות בטיחות בזכות החומר הקשיח והאיכותי ובנוסף הן נוחות ומעוצבות. הסוגים העיקריים של עיצובי מדרגות הברזל הם סגנון ישר, שאינו כולל פרזולים ומציע בעצם מראה נקי. מדרגות ברזל הכוללות פרזולים, צבעים ועיצוב ייחודי. וכן מדרגות בשילוב של עץ.

ניתן למצוא כיום מסגריה באמצעות האינטרנט המציעה מדרגות פנים או מדרגות חוץ מברזל ולקרוא אודות השירותים והמוצרים השונים שלה, להבין אילו סוגים של עיצובים קיימים ומה המחירים עבור המוצרים השונים. מחיר של מדרגות ברזל נקבע בהתאם לגודל, לכמות המדרגות, לתהליך שעובר הברזל, למורכבות העיצוב ועוד. מסגריות רבות יפרטו באתר אודות הסוגים השונים ואודות המחירים השונים. לרוב בעל מקצוע מגיע אל הלקוח ועל פי גורמים שונים בשטח הוא מציע הצעת מחיר מתאימה.

מסגריות יציעו בין היתר גם מעקה למדרגות, סורגים ושערים וניתן לעבוד עם בית עסק ולהזמין ממנו מספר מוצרים שונים על מנת להתאים בין העיצובים השונים. ככל שמדובר במוצר מעוצב יותר, המשלב חומרי גלם נוספים, צבעים ומורכבות עיצובית, כך המחיר יהיה גבוה יותר.

About admin

Check Also

מעקה למדרגות פנים ומדרגות חוץ

ליד כל גרם מדרגות, בין אם הוא פנימי או חיצוני צריך להיות מעקה. תפקידו של מעקה הוא להעניק בטיחות וסיוע ליורדים ועולים במדרגות ולכן יש לו תקנות בטיחות שונות הקשורות לגובה, מרווח בין הסורגים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *