Home / Uncategorized / סוגים שונים של תיקון דודי שמש

סוגים שונים של תיקון דודי שמש

תיקון דודי שמש נעשה לרוב על ידי אינסטלטורים, בעלי מקצוע העוסקים בתחום המים, הביוב והצנרות. דודי מים או דודי שמש יכולים לעיתים לפתח בעיות שונות ונדרש תיקון של איש מקצוע או החלפה. בעיות בדודי שמש מתבטאות לרוב בקצר, אי חימום של המים או נזילות. לרוב הבעיות בדוד שמש נוצרות בעקבות הצטברות של אבנית או דוד לא איכותי. 

כדי למנוע תיקון דודי שמש תכוף על ידי מניעת אבנית קיימים היום אמצעים שונים שנועדו למנוע את הצטברותה כמו למשל מסנן אבנית. במקרה של נזילות, לרוב הן קורות בעקבות אטימה לקויה של הדוד או בעקבות בלאי שלו. 

תיקון דודי שמש נפוץ יהיה לרוב החלפה של גוף החימום בדוד. לרוב, הצטברות של אבנית גורמת לו להיות חלש יותר ולא לחמם היטב את המים. עבודה של החלפת גוף החימום אינה מורכבת מאוד ולכן אינסטלטורים לרוב יגבו עבורה מחיר שנע סביב 250 שקלים. לעיתים, החלפת גוף החימום אינה מספיקה ונדרשת החלפה של כל המערכת החשמלית בדוד.

בעיות בדודי שמש לרוב ניתנות לתיקון ולכן לפני שקונים דוד חדש כדאי לשמוע את חוות דעתם של כמה אנשי מקצוע. במקרים מסוימים כן נדרשת החלפה של כל הדוד, כלומר רכישת דוד חדש כיוון שהתקלות שלו ניתנות לתיקון.

מחיר של תיקון דודי שמש תלוי בסוג הבעיה ובאיכות המוצרים. כמו כן, המחיר גם יכול להשתנות בין אנשי מקצוע שונים וחשוב לעבוד עם אינסטלטור אמין ומקצועי. לעיתים, אנשי מקצוע יכולים לגבות עלויות על תקלות שלא קיימות ולכן חשוב לבחור באיש מקצוע עם המלצות.

ניתן למצוא כיום אנשי מקצוע בתחום האינסטלציה שמציעים שירותים שונים כמו טיפול בסתימות, איתור נזילות וכן תיקון דודי שמש או החלפתם. לרוב אינסטלטורים יתחזקו אתר אינטרנט או עמוד עסקי בהם ניתן לקרוא אודות השירותים שלהם, להבין מה טווח המחירים ולהתרשם מעט מתהליך העבודה. 

כמו כן, כיום ניתן למצוא מידע רב במדיה אודות בעיות ותקלות שונות וגם להבין מה טווח המחירים ההגיוני בשוק לפני שפונים לאיש מקצוע. כך למשל אם קיימת תקלה בדוד, ניתן להבין ממה היא נובעת או מה עלות הטיפול שלה. ישנם סימנים שונים שמראים שיש תקלה בדוד כמו למשל קצר בעת לחיצה על המתג, שאומר לרוב שיש עומס יתר על גוף החימום. זרם חלש או מים שלא מתחממים מראים שיש אבנית וכו'. 

תיקון דודי שמש הוא אחד מהתיקונים הנפוצים הדורשים אינסטלטורים. כדי לשמור על הדוד ולצמצם תקלות, ניתן לנקוט בכמה אמצעים ביניהם למשל להזמין איש מקצוע שמבצע ניקוי אבנית אחת לכמה זמן. כמו כן התקנת טיימר לדוד יכול למנוע עבודה של הדוד לשעות ארוכות ובכך למנוע היווצרות של אבנית. ניתן להזמין טכנאי שיוריד את הטמפרטורה בדוד, דבר שיכול גם למנוע תקלות.

About admin

Check Also

מהו איתור נזילה בגז ?

פעמים רבות יש בבית נזילה, אשר אותה ניתן לראות על ידי רטיבות בקירות, עובש, הצטברות של מים במקומות מסוימים או תלונות של השכנים וחשבון מים מנופח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *