Home / Uncategorized / מהו איתור נזילה בגז ?

מהו איתור נזילה בגז ?

פעמים רבות יש בבית נזילה, אשר אותה ניתן לראות על ידי רטיבות בקירות, עובש, הצטברות של מים במקומות מסוימים או תלונות של השכנים וחשבון מים מנופח. בעבר, כאשר הייתה נזילה בבית היה נדרש לשבור קירות או רצפות על מנת לאתר את המקור שלה. כיום, בעזרת כלים טכנולוגיים ניתן לאתר נזילות מבלי לגרום להרס.

כדי לאתר נזילה בבית, נדרש איש מקצוע העוסק בתחום האינסטלציה ועל ידי דרכים שונות הוא יאתר את המקור לבעיה ולעיתים גם יציע תיקון שלה. איתור נזילה יכול להיעשות למשל באמצעות מצלמה תרמית. מדובר במצלמה שעובדת על אינפרא אדום ומזהה טמפרטורות שונות. כדי לאתר את הבעיה, מזרימים מים חמים בכל הצינורות בבית, והיכן שיש בעיה בצנרת, המים יזרמו החוצה והמצלמה תאתר את המיקום. אולם, שיטה זו לא תמיד מתאימה ולעיתים משתמשים בשיטות אחרות כמו למשל איתור נזילה בגז או לעיתים גם שבירה של קירות.

איתור נזילה בגז מתאים לרוב לשטחים חיצוניים כמו חצר או גינה. האיתור נעשה על ידי מכשיר עם חיישן גז שמסוגל לזהות נזילה בצנרת בהתבסס על דליפה של גז. איש המקצוע ראשית יבין את מבנה הצנרות, ירוקן אותן ממים וימלא אותן בגז מיוחד. לאחר מכן הוא יעבור עם מכשיר מיוחד לאורך הצנרת ובמקרה של שבר או סדק בצנרת, תהיה דליפה של גז אותה יאתר המכשיר המיוחד. 

איתור נזילה בגז יכול להימשך זמן משתנה בהתאם לבעיה ולגודל הצנרת. איתור מסוג זה לעיתים יכול להיות מורכב. כך למשל אם מדובר בגינה או חצר בעלות ריצוף מבטון, יהיה קשה יותר לאתר את מיקום הבעיה בצנרת. 

מחיר של איתור נזילה בגז משתנה בהתאם לגורמים רבים ויכול להגיע לכמה אלפי שקלים. המחיר שיוצע על ידי איש מקצוע לרוב מתייחס רק לאיתור הנזילה ולא לתיקון שיבוצע באופן נפרד.

כיום ניתן למצוא מידע רב אודות עבודות אינסטלציה שונות בבית, אודות איתור נזילות ואודות תיקון של דודי שמש. באינטרנט ניתן להבין כיצד עובד התהליך, מה העלויות של השירות וכיצד למצוא אינסטלטור. כמו כן, ניתן לקרוא חוות דעת אודות מומחה בתחום של איתור נזילה בגז או במצלמה תרמית, לקרוא המלצות של לקוחות אחרים וכמו כן לערוך השוואה בין המחירים השונים.
כיום ניתן למצוא אינסטלטור ברחבי הארץ המציע שירותים בתחום של איתור נזילה בגז או במצלמה תרמית, תיקון של צנרות, פתיחת סתימות, שיפוץ חדרי אמבטיה ועוד. אנשי מקצוע מסוימים יתחזקו אתר ובו הם יפרטו אודות השירותים שלהם, אודות אזורי השירות שלהם בארץ ואודות המחירים שלהם. כמו כן, ניתן למצוא איש מקצוע על ידי המלצות של חברים או בני משפחה שבעצמם עבדו איתו ויכולים להמליץ עליו. חשוב לבחור באיש מקצוע המציע מחירים הגונים ורלוונטיים.

About admin

Check Also

השכרת מחסומים לאירועים מסוגים שונים

כיום ניתן למצוא חברות רבות בארץ המציעות השכרת מחסומים לאירועים ומספקות שירות לארגונים או לחברות אשר מתכננים אירוע לו דרוש ציוד מגוון. חברות המציעות מחסומים לרוב יציעו מוצרים רבים נוספים כמו למשל במות לאירועים, תפאורות לאירועים, ציוד הגברה ותאורה, ציוד מיתוג ועוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *