Home / Uncategorized / הטיפול שמציעים יועצת זוגית או יועץ זוגי

הטיפול שמציעים יועצת זוגית או יועץ זוגי

זוגיות היא תחום משמעותי אשר משפיע עלינו בחיי היומיום על תחומים נוספים בחיים. לפעמים, יש קושי במציאת זוגיות או קושי להחזיק בזוגיות קיימת. אנשים רבים נכנסים ליחסים מבלי לדעת רבות על התחום ולכן לעיתים נוצרות אצלם בעיות מסוימות. לעיתים לא יודעים לשים את האצבע על הבעיה, או על משהו שלא עובד בזוגיות ולכן ניתן להיעזר היום בייעוץ מקצועי.

בשנים האחרונות יותר אנשים פונים לשירותיהם של יועץ זוגי או יועצת זוגית על מנת להיעזר בידע ובמקצועיות שלהם וללמוד כלים חדשים אותם ניתן ליישם בתחום הזוגי.

כאשר מגיעים ליועץ זוגי או אל יועצת זוגית ראשית בודקים מה הבעיה, מה מפריע ביחסים או מה ניתן לשפר. תהליך הייעוץ כולל בתוכו למידה והיכרות עם כלי תקשורת חדשים, למידה כיצד לראות את הצד השני ביחסים ועוד.

כל יועץ זוגי או יועצת זוגית יציעו מספר מפגשים משתנה בהתאם למקום של בני הזוג, לעבודה שיש לעשות ולגורמים רבים נוספים. כאשר מתחילים סדרת פגישות של ייעוץ זוגי, חשוב להתמיד במפגשים ולתרגל את התרגילים השונים. 

לא חייבים ללכת לייעוץ זוגי ביחד וניתן גם להגיע לייעוץ לבד. לעיתים רק אחד מבני הזוג מעוניין להגיע למפגש כי יותר נוח לו להיפתח בפני אדם זר והוא ישתף את בן הזוג השני בהתפתחויות.

יועץ זוגי או יועצת זוגית מסבירים פעמים רבות שהייעוץ מתאים לכל סטטוס של יחסים, וגם לכל גיל. ניתן להגיע לייעוץ לאחר שנים רבות של נישואים, לאחר כמה חודשים אן אפילו לפני הנישואין. גם זוגות לא נשואים יכולים להגיע לייעוץ זוגי.

ייעוץ זוגי הוא כלי מומלץ לצורך צמיחה והתפתחות של שני בני הזוג יחד. על ידי הייעוץ המקצועי, ניתן להכיר דרכים חדשות להתנהלות, להפוך לזוג מאושר יותר, בעל חברות טובה ושלווה.

תפקידם של יועץ זוגי או יועצת זוגית הוא לבחון את היחסים בין בני הזוג ולהעניק להם כלים בהתאם למה שהם צריכים לצורך התמודדות. ישנם דברים שלא קל לראות אותם תמיד בתוך היחסים ולכן איש מקצוע יכול לבחון את התמונה ממקום אחר.

כיום ניתן למצוא יועץ זוגי או יועצת זוגית המציעים שירותים באזורים שונים בארץ. את היועץ לרוב בוחרים על פי המלצות וגם על פי אזור שירות על מנת שיהיה נוח להגיע באופן קבוע. יועצים זוגיים כמו גם מטפלים רבים אחרים לרוב יעבדו באופן עצמאי ולכן יתחזקו אתר בו ניתן לקרוא אודות השירותים שלהם, אודותיהם, להבין מהו ייעוץ זוגי ומתי כדאי לפנות אליו ועוד. לרוב באתר ניתן לקרוא המלצות של לקוחות אחרים, להתרשם מהשכלתו של היועץ והסגנון שלו וכמו כן לקבל הצעת מחיר. מחירים של ייעוץ זוגי משתנים בין יועצים שונים ובין סוגי הייעוץ השונים.

About admin

Check Also

השכרת מחסומים לאירועים מסוגים שונים

כיום ניתן למצוא חברות רבות בארץ המציעות השכרת מחסומים לאירועים ומספקות שירות לארגונים או לחברות אשר מתכננים אירוע לו דרוש ציוד מגוון. חברות המציעות מחסומים לרוב יציעו מוצרים רבים נוספים כמו למשל במות לאירועים, תפאורות לאירועים, ציוד הגברה ותאורה, ציוד מיתוג ועוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *