Home / דלק / כיצד קונים נפט למכירה לצורך חימום?

כיצד קונים נפט למכירה לצורך חימום?

נפט הוא אוצר טבע נוזלי ושחור בעל שימושים רבים והוא נסחר בין כל העולם. הנפט נוצר בתהליך ביולוגי שנמשך מאות מיליוני שנים בקרקעית האוקיינוס והוא נאגר בין שכבות של סלעים קילומטרים מתחת לפני הים. כיוון שמדובר בתהליך שלקח כל כך הרבה זמן וכיוון שמתקיימות שאיבות מכמויות גדולות, אספקתו של הנפט הולכת ואוזלת וחברות רבות חושבות על פתרונות חלופיים לדלק. 

כדי למצוא אזורים של נפט בעולם מבצעים מחקרים שונים הכוללים בין היתר גאולוגים ואנשי מקצוע שונים ולאחר שיש סיכוי להימצאות נפט מקימים אתרי שאיבה ייעודיים דרכם שואבים את הנפט. אתרי השאיבה הגדולים בעולם נמצאים במזרח התיכון אך הנפט מצוי בעוד יבשות בעולם. 

לאחר ששואבים את את הנפט, הוא עובר לבתי זיקוק שונים שם הוא עבור תהליכים והופך לסוגי הדלקים המשמשים בעולם התחבורה והתעשייה כמו סולר ובנזין, עולם החימום כמו נפט סולר להסקה וחימום ועוד. חברות שונות מבצעות מסחר בנפט ומציעות נפט למכירה וכך הוא עובר בין יעדים שונים בעולם.

מחירו של הנפט הגולמי מושפע מגורמים רבים ולכן אינו נשאר קבוע. בישראל משתמשים בנפט להסקה וחימום במקרים בהם יש מערכת חימום או קמין הפועלים על נפט. קמין נפט הוא בעל יתרונות רבים ביניהם חימום באופן אחיד בחלל הבית, אי ייבוש האוויר ועוד. חשוב לתחזק נכון את קמין הנפט על ידי אנשי מקצוע מוסמכים. כדי למלא את קמין הנפט צריך לקנות נפט למכירה מחברות המספקות נפט לקראת החורף, אך לא כדאי לחכות לדקה ה-90 כדי לעשות זאת. 

ניתן למצוא נפט למכירה עבור הסקה וחימום אצל חברות המספקות דלקים והן בעלות הסמכות ואישורים מיוחדים לכך. חברות אלו מגיעות עם ציוד ייעודי כדי למלא מיכלים של תנורי חימום וכך גם לתדלק כלי תחבורה לתעשייה וכדו'.

נפט למכירה לצורכי חימום והסקה עומד על כמה שקלים לליטר ומשתנה בין חברה לחברה בהתאם לאזור השירות שלה, לאיכות הנפט, בהתאם לכמות הנפט המסופקת, מיסים על הדלק וכן בהתאם לזמני האספקה. בנוסף מושפע המחיר של נפט למכירה לצורכי חימום ממחירו של הנפט הגולמי התלוי בהחלטות בינלאומיות ועובר תנודות רבות מדי יום. 

את הנפט לצורכי הסקה וחימום מזמינים לרוב לקראת החורף ולעיתים מחירו של נפט למכירה יורד בתקופות מסוימות הקרובות לחורף ולכן אנשים רבים מחכים לירידה במחיר על מנת לרכוש אותו.

כאשר מחפשים נפט למכירה לצורכי הסקה וחימום חשוב לוודא כי החברה המציעה אספקת נפט לחימום היא מקצועית ואיכותית, מציעה נפט איכותי במחיר משתלם וגם בעלת המלצות מלקוחות שונים. חברות אלו לרוב מחזיקות אתר אינטרנט ומקדמות את עצמן בגוגל ולכן ניתן למצוא אותן יחסית בקלות ולקרוא את התוכן אשר הן מציעות, להבין מה אזורי השירות שלהן ולקרוא המלצות מאנשים אחרים.

About admin

Check Also

כמה עולה ליטר סולר

מחירי ליטר סולר בישראל משתנים תכופות ותלויים במחירי הסולר העולמיים, במחיר היבוא ובמחיר אותו 'גוזר' מי שיספק עבורכם את השירות. הסולר משמש חומר בערה למערכות שונות, בניהן מערכות תעשייתיות, רכבים המונעים במנוע סולר וחימום ביתי בעסקת הסקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *