Home / טיפול ריגשי / מהו טיפול אנרגטי ?

מהו טיפול אנרגטי ?

טיפול אנרגטי הוא תחום טיפולי ששייך לעולם הטיפול ההוליסטי וקיימים היום סוגים רבים של טיפולים אנרגטיים ורגשיים. הילינג, רייקיי, ביואורגונומי ועוד הם חלק מהסוגים השונים של טיפולים אנרגטיים וניתן היום למצוא מטפלים שונים בתחום באזורים שונים בארץ.

טיפול אנרגטי מבוסס על כך שלכל יצור חי בעולם יש שדות אנרגטיים המקיפים את גופו. השדות הללו שומרים על איזון של הגוף והנפש ובמהלך החיים הם נפגעים כתוצאה מפגיעה גופנית, טראומה, חוויות שונות ועוד. כאשר השדות הללו נפגעים כתוצאה מסיבות שונות, האיזון האנרגטי מופר והגוף מתחיל להרגיש כאבים, מחסור בשינה, בעיות ריכוז, עצבות, דיכאון ועוד. כלומר טיפול אנרגטי בא לטפל במגוון של בעיות הקשורות בנושאים שונים.

כך למשל אדם שסובל מכאב מסויים בגוף ולא מוצא סיבה פיזית לבעיה, יכול לטפל בא כנראה על ידי טיפול אנרגטי שמטרתו למצוא את המקור לחסימה האנרגטית ועל ידי טיפול רגשי לטפל בה. 

טיפולים אנרגטיים נעשים על ידי מטפלים אנרגטיים שונים והטיפול לרוב נעשה בקליניקה של המטפל. עם זאת, אנרגיה לא תלויה בזמן או במרחב ולכן ניתן גם לבצע טיפולים מסויימים מרחוק, כאשר המטפל קובע עם המטופל שעה נוחה מראש. מחיר של טיפול אנרגטי משתנה ויכול לנוע בין כמה מאות שקלים כאשר המחיר תלוי גם בסוג המטפל, מספר המפגשים וכו'.

לרוב מטפלים אנרגטיים שעובדים באופן עצמאי או לחילופים במכון, יתחזקו אתר אינטרנט וכך ניתן להגיע אליהם, להבין מהו טיפול אנרגטי ואילו סוגים של טיפולים הם מציעים. בנוסף, באתר ניתן לקרוא מידע אודות סוגי הטיפולים השונים, מדוע בחר המטפל לעסוק בתחום, מה משך הטיפול ומה הוא כולל. באתר לרוב ניתן למצוא המלצות וחוות דעת של מטופלים קודמים. עבור מטפלים המלצות יכולות לעזור מאוד וכמו כן דירוגים של קהל הלקוחות.

כיום, קיימים גם קורסים שונים בתחומים רבים הקשורים בטיפולים אנרגטיים כמו למשל ביואורגונומי. ביואורגונומי היא שיטה שפותחה על ידי רפי רוזן לפני מספר שנים והיא מבוססת על טכניקת העפעוף על פיה העפעפיים הם האיבר הרגיש ביותר בגוף ולכן מסוגלים לחוש בשינויים אנרגטיים. ביואורגונומי נועד לאבחן חסמים אנרגטיים אשר גורמים לבעיות שונות בגוף או בעיות רגשיות בגוף ולטפל בהם. מטפלים אנרגטיים רבים המציעים טיפולים, מציעים גם הדרכה של קורסים בסגנון הזה, בהם לומדים כיצד לרפא את עצמנו וגם את הקרובים לנו, כיצד לשפר את איכות החיים, להיות שמחים ורגועים יותר וכן להיות קשובים יותר.
טיפול אנרגטי לרוב לא יכלול מספר רב של פגישות ועם זאת בהתאם למטופל ולסוג הטיפול יקבעו יחד המטופל והמטפל את כמות הטיפולים הנדרשת. מבחינת מחירים, ניתן לערוך השוואה בין המטפלים השונים, להבין מה ההבדל בין הסוגים השונים של הטיפולים וכן לבחור את הטיפול במחיר המתאים ביותר.

About admin

Check Also

מהו תקשור בטלפון ומהו תקשור באופן כללי?

בעזרת תקשור בטלפון מציע המתקשר לקבל תשובות לשאלות המטופל בתחומים רבים כמו זוגיות, אהבה, בריאות, פרנסה, קריירה ועוד. המטופל לרוב ישאל שאלות שונות בתחומים המעניינים אותו בתחילת הטיפול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *