Home / תיירות / תהליך של הוצאת דרכון צרפתי

תהליך של הוצאת דרכון צרפתי

צרפת היא אחת המדינות המייסדות באיחוד האירופי ולכן דרכון צרפתי הוא דרכון אירופאי שמעניק מגוון זכויות לבעליו במדינות האיחוד. כך למשל, אזרחות צרפתית מאפשרת להתגורר במדינות החברות באיחוד, ללמוד באופן מסובסד באירופה, לעבוד במדינות שונות, לקבל זכויות סוציאליות כמו ביטוח לאומי, לעבור בין המדינות השונות, להיכנס לארצות הברית ללא ויזה, אפשרות להקמת עסקים באירופה ועוד. אנשים רבים שרוצים להוציא דרכון לאירופה לווא דווקא רוצים לעבור להשתקע בה אלא להנות מזכויות שונות בנושא לימודים או עבודה זמנית. כמו כן, מלבד הוצאת דרכון צרפתי יש גם אפשרות להוצאת ויזה לצרפת שהיא אשרת שהייה זמנית המאפשרת לעבוד, ללמוד או לערוך מחקר למשך כמה חודשים בצרפת. ישנם סוגים רבים של ויזות הנבדלות בזמן השהייה ובזכויות שהן מקנות.

לאחרונה יותר ישראלים מכירים את המושג של הוצאת אזרחות אירופאית ובודקים את זכאותם להוצאת אזרחות פורטוגלית, ספרדית או צרפתית לפי התאמה. ישנם סוגים שונים של זכאות לקבלת דרכון צרפתי וכל סוג דורש תהליך מעט שונה ומסמכים שונים. הוצאת דרכון צרפתי מטעם נישואין למשל דורשת מהמבקש להוכיח חמש שנות נישואין עם אזרח צרפת וחיים משותפים על ידי מסמכי ארנונה, תשלומים משותפים וכדו', זכאות מטעם הורשה דורשת מסמכים שונים הקשורים להורים וכדו'. ישנה גם זכאות להוצאת אזרחות צרפתית מטעם סבים וסבתות יוצאי צפון אפריקה וכמו כן באמצעות ילודה על אדמת צרפת.

באופן כללי תהליך של הוצאת דרכון צרפתי דורש מסמכים רבים והתנהלות מול גופים שונים ולכן רבים בוחרים לעבוד מול עורך דין צרפתי שמבין בתחום. כיום ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים בארץ שמציעים שירותים שונים לעולים צרפתיים וגם לישראלים ובין היתר הם מציעים גם שירותים בתחום של הוצאת דרכון צרפתי וויזה לצרפת. למרות התשלום שגובים עורכי הדין, בזכות הידע והניסיון שלהם ניתן להקל על תהליך של הוצאת דרכון.

הוצאת דרכון צרפתי דרך עורך דין המתמחה בתחום מומלצת כיוון שבעזרתו ניתן להימנע מבירוקרטיה מיותרת מול הקונסוליה וכן לזרז את התהליך. עורכי דין אלו מכירים את התהליך ואת הגופים השונים וכמו כן את הסוגים השונים של הזכאויות ולכן יודעים לכוון את הלקוח בהגשת המסמכים הנדרשים ומתנהלים מול הגופים השונים.

ניתן למצוא עורכי דין המציעים את השירות של הוצאת דרכון צרפתי באמצעות האינטרנט. שם ניתן להתרשם מאתר האינטרנט שלהם ולקרוא אודות תהליך של הוצאת דרכון, אילו מסמכים נדרשים ואיך לדעת אם אנחנו זכאים. עורכי דין רבים גם עונים על שאלות שונות בנושא וכמו כן ניתן לקרוא המלצות אודות עורך הדין באתר.

עורכי דין שונים גם מציעים שירותים של הוצאת אזרחות למדינה אחרת באירופה וכמו כן ניתן למצוא היום מידע רב באינטרנט אודות זכאות להוצאת אזרחות, מה דורשת הקונסוליה וכיצד עובד התהליך. 

About admin

Check Also

בתחום של דין צרפתי עו"ד מצרפת הוא בעל ידע רב

בתחום של דין צרפתי עו''ד אשר דובר את השפה ומכיר היטב את צרפת יכול להועיל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *