Home / עיצוב פנים / כיצד למצוא ריהוט איטלקי בישראל ?

כיצד למצוא ריהוט איטלקי בישראל ?

ריהוט איטלקי נחשב לריהוט איכותי והוא מוכר ברחבי העולם לא סתם. מדובר ברהיטים אשר מאופיינים בעיצוב מרשים, חומרי גלם איכותיים ואופנה שנשמרת לאורך זמן. ניתן לראות היום בישראל יותר ויותר רהיטים איטלקיים בבתים פרטיים ובבתי עסק והסיבה לכך היא האיכות של הרהיטים והייחודיות המרהיבה שבעיצוב שלהם. רהיטים איטלקיים שונים יהיו מעוצבים בסגנון שונה אך ניתן לראות הקפדה בעבודות הגימור של הרהיטים וגם התאמה של צבעים ובדים בעיצובם.

ניתן למצוא כיום מבחר גדול של ריהוט איטלקי בישראל כיוון שיותר ישראלים מעוניינים בריהוט זה. חנויות שונות בארץ מציעות רהיטים איטלקים מסוגים שונים, חלקן מציעות פירמה מסוימת וחלקן מבחר של רהיטים מאירופה וממקומות נוספים בעולם. טווח המחירים של ריהוט איטלקי בישראל הוא רחב וניתן למצוא רהיטים יותר ופחות יקרים בהתאם לגורמים רבים כמו למשל סוג הרהיט ואיכותו.

ריהוט איטלקי בישראל אמנם ניתן למצוא בקלות אך עם זאת רבים בוחרים לבצע יבוא אישי כיוון שבאיטליה עצמה המבחר גדול יותר. מעצבי פנים שונים מציעים אפשרות של מסע קניות לאיטליה, בה ניתן להתרשם ממבחר החנויות הגדול ומסגנונות עיצוב רבים, לרכוש את הרהיטים היישר מהיצרנים וליבא אותם לארץ. כיוון שאיטליה יחסית אינה רחוקה מבחינה גיאוגרפית זמני היבוא יכולים להיות קצרים ביחס ליבוא ממדינות אחרות. באיטליה ניתן להתרשם מרעיונות יצירתיים של עיצוב רהיטים ופריטי נוי מיוחדים לבית.

ריהוט איטלקי בישראל כולל סוגים שונים ומותגים שונים ובאופן כללי קיימים סוגים רבים של רהיטים איטלקיים ביניהם למשל רהיטים איטלקיים בסגנון עתיק אשר מעוצבים בהשראת המאות הקודמות ומאופיינים בבדים צבעוניים, טקסטורות רבות, פינות מעוגלות ועוד. סוג נוסף של ריהוט איטלקי הוא ריהוט איטלקי יוקרתי והוא מאופיין בבדים יקרים ואיכותיים, עיצוב של גדולי המעצבים ועיצוב בקו נקי ומעודן. סוג נוסף הוא ריהוט בסגנון מודרני שמאופיין בפתרונות אחסון מתקדמים, שימוש בצבעים חיים וכן חשיבה מחוץ לקופסה בכל הקשור לסגנונות העיצוב.

כיום ניתן למצוא חלק גדול מסוגי הרהיטים האלו בארץ ואפילו להזמין אותם דרך חנויות שונות בהזמנה אישית. ניתן למצוא חנויות שונות המציעות ריהוט איטלקי בישראל באמצעות האינטרנט שם לרוב ניתן להתרשם מקטלוג של מוצרים שונים ולעיתים גם לראות מחירים. עבור כל מוצר לרוב ניתן למצוא מידע כמו חומרי הגלם המרכיבים אותו והיצרן שלו.
ניתן למצוא ריהוט איטלקי בישראל כמעט בכל אזור בארץ וכיום המגוון הופך לרחב יותר ולכן ניתן למצוא רהיטים שמתאימים לסוגים רבים של עיצובים עבור דירות יוקרה, דירות גן, דירות קטנות, בתי עסק שונים כמו מסעדות, בתי מלון ומשרדים ועוד. ריהוט איטלקי ידוע ביכולת שלו להישאר לאורך שנים בבית ועדיין להיות איכותי ויפה. כמו כן האופנתיות של הרהיטים האיטלקיים גם היא נשמרת לאורך זמן ולכן ההחלפה של הרהיטים במקרה הזה היא פחות תכופה.

About admin

Check Also

סוגים שונים של מעקה ברזל למדרגות

ליד כל גרם מדרגות צריך להיות מעקה שמטרתו להגן על היורדים והעולים במדרגות וכן לשמש לעזר. מעקה צריך להיות בעל גובה מסוים ועל פי תקנים בטיחותיים שונים. אחד הסוגים המוכרים של מעקות הוא מעקה ברזל למדרגות וניתן כיום להתקין מעקה ברזל במגוון של סגנונות עיצוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *