Home / בנייה בעץ / סוגים שונים של שולחנות למסעדה

סוגים שונים של שולחנות למסעדה

שולחנות למסעדה הם חלק חשוב בעיצוב של מסעדות וכמו כן הם נבחרים על פי גורמים רבים כמו סוג, איכות, חומרי גלם, צבע, עיצוב, מחיר ועוד. שולחנות וכסאות במסעדה הם בעלי משמעות גדולה כיוון שהם קובעים בין היתר את חווית הסועד ואת המראה של המסעדה שתורמים להגדלת קהל הלקוחות.

עיצוב מסעדה הפך לתחום נפוץ בשנים האחרונות וניתן לראות יותר ויותר מסעדות בארץ בחו"ל שמעוצבות לפי קונספט מסוים, בסגנון מיוחד ובעלות מראה מרהיב. כאשר אנחנו בוחרים מסעדה לרוב נבחר אותה על פי סגנון האוכל המוגש בה, על פי איכות השירות, המחירים, המיקום שלה ועוד. כמו כן גם מראה המסעדה יהיה אחד הגורמים החשובים לפיהם נבחר לאיזו מסעדה נרצה ללכת ולכן לעיצוב של מסעדה יש חשיבות רבה. העיצוב כולל בין היתר את חלקות החלל, בחירת הקונספט העיצובי, בחירת האלמנטים השונים במסעדה וכן בחירת שולחנות למסעדה וכסאות למסעדה.

לרוב כאשר בוחרים שולחנות למסעדה מתחשבים בגורמים רבים וכך למשל אחד הגורמים הוא מיקום המסעדה. אם מדובר במסעדה בעלת אזור חיצוני בו השולחנות חשופים לנזקי נזק האוויר, לרוב ייבחרו שולחנות עמידים ומתאימים. כמו כן, סגנון המסעדה קובע את בחירת הרהיטים בה וכך למשל מסעדה אסייתית, אמריקאית, צרפתית או ישראלים יהיו בעלות שולחנות אחרים שמאופיינים בצבע, חומר גלם ובדים מתאימים. כמו כן, בחירת שולחנות למסעדה נעשית גם בהתאם לקהל הסועדים וכך למשל אם מדברים על מסעדה שמתאימה בעיקר לזוגות, ניתן לראות בה שולחנות קטנים ולצדם כורסאות ישיבה או כסאות תואמים. אם מדברים על מסעדה אשר מותאמת בעיקר לקבוצות ומשפחות ניתן לראות שולחנות גדולים ולצדם מערכות ישיבה אלטרנטיביות כמו נדנדות, ספסלים ארוכים, כורסאות ועוד. בחירת שולחנות גם נעשית לפי הגודל של המסעדה ואם המסעדה צפופה, שולחנות גדולים פחות יתאימו.

כיוון שקיימים סוגים רבים של שולחנות למסעדה כך גם המחירים נעים בין טווח רחב וניתן למצוא שולחנות במחירים שונים בהתאם לחומרי הגלם שלהם, ליצרן שלהם ולעיצובם. כיום ניתן למצוא רהיטים למסעדות כמו שולחנות דרך ספקים שונים שמציעים ריהוט למסעדות ולבתי קפה וכמו כן ניתן להתרשם מקטלוגים שונים של שולחנות למסעדה באינטרנט, להבין אילו סגנונות קיימים, מה חומרי הגלם השונים ומה המחירים השונים. ניתן לערוך השוואה בין המחירים של החנויות השונות והספקים השונים לפני שבוחרים את הריהוט המתאים. מעצבי פנים לרוב יכירו ספקים שונים של רהיטים וידעו לאן לפנות.

בתחום של עיצוב מסעדות, ניתן למצוא מעצבי פנים רבים שמתחזקים אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שהם מציעים, אודות תהליך של עיצוב מסעדה וכן להתרשם מפרויקטים שונים שלהם. באתר ניתן גם למצוא תיק עבודות ולראות את העבודה של המעצב וכמו כן לקרוא המלצות של לקוחות אחרים.

About admin

Check Also

מעקה למדרגות פנים ומדרגות חוץ

ליד כל גרם מדרגות, בין אם הוא פנימי או חיצוני צריך להיות מעקה. תפקידו של מעקה הוא להעניק בטיחות וסיוע ליורדים ועולים במדרגות ולכן יש לו תקנות בטיחות שונות הקשורות לגובה, מרווח בין הסורגים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *