Home / עיצוב פנים / סוגים שונים של סורגים מעוצבים לחלונות

סוגים שונים של סורגים מעוצבים לחלונות

לסורגים יש חשיבות רבה ומטרתם למנוע נפילות של אנשי הבית ולמנוע כניסה של פרוצים לבית. כיום ניתן לראות מגוון סגנונות של סורגים מעוצבים לחלונות ולבחור בסורגים המתאימים ביותר.

סורגים לחלונות מיוצרים במסגריות לרוב, בתי מלאכה בהם מייצרים מוצרי מתכת שונים כמו למשל סורגים, מעקות למדרגות, שערים, גדרות ועוד. בעזרת כלים ייעודיים וחימום של המתכות, המסגר יכול לכופף ולעצב אותן למגוון צורות. לכן כאשר מסתכלים על מוצרי מתכת כיום ניתן לראות פרזולים ועיטורים רבים עליהם.

קיימים סוגים רבים של סורגים מעוצבים לחלונות ביניהם למשל סורגים ישרים, אשר צורתם ישרה והם הסורגים הבסיסיים ביותר. גם המחיר של סורג ישר יהיה לרוב נמוך יותר משל סורגים אחרים.

סוף נוסף של סורגים הוא סורג בטן, אשר כולל בחלקו התחתון מעין עיקול החוצה. סורג בטן לרוב יצור תחושה של מרחב יותר מסורג ישר בגלל העובדה שאינו צמוד לחלון, אולם סורגים אלו נחשבים לא בטיחותיים לילדים.

סורגים מעוצבים לחלונות מסוג חדיש מותר הם סורגים שקופים, אשר עשויים מחומר ייעודי ושקוף ומאפשרים לראות את הנוף מבלי קווי מתכת. סורג שקוף יהיה בעל מחיר גבוה יחסית לעומת שאר הסורגים.

סוג נוסף של סורגים אשר מתאים בעיקר לפתח שבין הבית לבין החצר למשל או לבין הגינה, הוא סורג נפתח. מדובר בסורג שניתן לפתוח ולסגור, על ידי קיפול שלו או על ידי פתיחה הדומה לדלת. את הסורגים ניתן לנעול כאשר הם סגורים ולפתוח אותם כאשר רוצים לעבור בין הבית לחצר.

כיום ניתן למצוא סורגים מעוצבים לחלונות גם בשלל צבעים. צביעת סורגים נעשית בצורה מיועדת וניתן לבחור היום בורגים לבנים, צבעוניים וכו׳.

כמו כן, צורתם של הפרופילים קובעת גם היא את עיצוב הסורגים. פרופילים הם המוטות מהם מורכב הסורג וניתן לבחור היום פרופילים עגולים או מקובעים וכן מלאים או חלולים. בנוסף, ניתן לראות היום שילוב של פרזולים רבים בסורגים, כמו למשל צורות של עלים, פרחים או ספירלות.

סורגים מעוצבים לחלונות כמו גם מוצרי מתכת אחרים עומדים בחוץ וחשופים לנזקי מזג אוויר משתנים. כיום מוצרי מתכת רבים עוברים תהליך של גילוון חם או קר, שהוא תהליך בו מצפים את המוצר בחומרים מתאימים על מנת להגן עליו מפני חלודה ונזקי מזג האוויר.

מחירים של סורגים מעוצבים לחלונות משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו למשל המסגריה שמייצרת אותם, חומרי הגלם, סוג הגילוון, צביעה, מורכבות העיצוב ועוד.

ניתן למצוא היום מסגריות שונות המציעות סורגים לחלונות לצד מוצרי מתכת נוספים באמצעות האינטרנט. מסגריות לרוב יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שהן מציעות והמוצרים שלהן. כמו כן ניתן לראות תמונות של סורגים בעיצובים שונים על מנת להתרשם מהסגנונות השונים.

About admin

Check Also

סוגים שונים של מעקה למדרגות

מעקה למדרגות נועד כדי להעניק ביטחון ולמנוע נפילות ולכן הוא בעל חשיבות רבה ויש תקני בטיחות שונים בהקשר שלו. בנוסף, המעקה מטרתו לשמש ככלי עזר לעולים ויורדים במדרגות במיוחד כאשר מדובר באנשים מבוגרים ובילדים שהם פחות יציבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *