Home / בנייה בעץ / השכרת במות לאירועים

השכרת במות לאירועים

במה היא אמצעי הגבהה המשמש במופעים של אמנים כמו מופעי מוזיקה וסטנד אפ, בהצגות תיאטרון, באירועים עסקיים, בנאומים ובחתונות כ גבהה לחופה. מטרתה של הבמה היא להבליט את מה שמתרחש על גבייה ולאפשר לקהל הרחב לצפות במופע גם אם הוא ממוקם רחוק ממנה. ישנן במות מסוגים שונים ביניהן במות גדולות יותר, מרובעות, עגולות, עשויות מחומרי גלם שונים ועוד. סוגי הבמות נקבעות על פי גורמים רבים כמו כמות הקהל, סוג המופע על הבמה, מיקום הקמתה ועוד.

במקומות רבים קיימות במות קבועות כמו למשל באולמות תיאטרון, באולמות מופעים וכנסים ועוד. אולם במקומות רבים אחרים בהם נדרשת במה, אין במה קבועה ובמקרה הזה נעזרים בחברות המציעות שירותי השכרת במות לאירועים.

כך למשל, אם מעוניינים להפיק מופע של אמן בטבע, יש צורך בהקמת במה. במקרה זה, החברה המציעה השכרת במות גם תציע מוצרים נוספים כמו עמודי חבלול, מחסומי לחץ, מדרגות במה, הגברה ותאורה, עיצוב ועוד. מחסומים לרוב נועדו לאירועים שונים והם משמשים לצורך סימון, הפרדה או תיחום. קיימים גם מחסומי לחץ שמטרתם להדוף קהל באירועי ענק.

גם כאשר עורכים אירועים עסקיים במקום בו אין במה, אפילו אם מדובר במבנה סגור ולווא דווקא בטבע, נדרשת במה להשכרה על מנת לנאום, להציג מייצגים וכדו׳. יחד עם במות לרוב מזמינים גם עיצוב במה, שכולל גב במה, פודיום, תרנים לדגלים ועוד. כך למשל ניתן למתג אירועים עסקיים על ידי עיצוב במה.

את סוג הבמה בוחרים לרוב על פי סוג האירוע וכמו כן, אנשי מקצוע לרוב ייעצו לגבי בחירת הבמה המתאימה בהתאם למיקום הקמתה, כמות המשתתפים ועוד. כמו כן, ישנן תקנות בטיחות לגבי במות וחשוב לוודא שהחברה אכן מקצועית ואמינה.

השכרת במות נעשית על ידי חברות מקצועיות ואנשי מקצוע ביניהם מהנדסים. קיימות היום חברות שונות שנותנות שירותים ברחבי הארץ בתחום של במות וכן מציעות גם מוצרים נוספים לאירועים.

חברות שונות המציעות השכרת במות לרוב גם יציעו עיצוב לאירועים ותפאורות לאירועים. אירועים עסקיים רבים מתוכננים על פי קונספט מסויים כמו למשל המערב הפרוע, אליס בארץ הפלאות, טירה אפלה ועוד. במקרים כאלו, ועדי הארגון או מפיקי האירועים יזמינו תפאורות להשכרה שמדמות את הנושא הנבחר בעזרת דמויות שונות ואביזרי עיצוב. 

מחיר של השכרת במות משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו למשל גודל הבמה, סוגה, מורכבות ההקמה שלה ועוד. ניתן לקבל הצעת מחיר מבעלי מקצוע וחברות שונות המציעות במות להשכרה על מנת להבין את טווח המחירים בשוק ולערוך השוואה. 


ניתן למצוא באמצעות האינטרנט חברות המציעות השכרת במות לאירועים, להבין באילו מקומות בארץ הן נותנות שירות ולקבל מאנשי מקצוע ייעוץ והצעת מחיר. כמו כן, ניתן להבין אודות סוגי הבמות הקיימים ומה התקנות הדרושות.

About admin

Check Also

סוגים שונים של שולחנות למסעדה

שולחנות למסעדה הם חלק חשוב בעיצוב של מסעדות וכמו כן הם נבחרים על פי גורמים רבים כמו סוג, איכות, חומרי גלם, צבע, עיצוב, מחיר ועוד. שולחנות וכסאות במסעדה הם בעלי משמעות גדולה כיוון שהם קובעים בין היתר את חווית הסועד ואת המראה של המסעדה שתורמים להגדלת קהל הלקוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *