Home / אירועים / מתי כדאי לבצע שיפוץ או ליטוש במה ומתי כדאי להזמין במה חדשה?

מתי כדאי לבצע שיפוץ או ליטוש במה ומתי כדאי להזמין במה חדשה?

שיפוץ במה לרוב מתרחש כאשר הבמה כבר שחוקה ובלויה. על במות נמצאים מדי יום עשרות אנשים שלאט לאט שוחקים אותה, גם מבלי להתכוון. גם התפאורה שיש על הבמה יכולה לפעמים להיגרר על הבמה ולשרוט אותה. אורח החיים של הבמה נשמר כאשר מבצעים מדי פעם חידוש צבע, ליטוש במה , החלפת ריצוף או מריחת לכה.

קיימות מספר פעולות שבעלי האולמות והתיאטראות יכולים לבצע בעצמם כדי לשמור על הבמה, אך לעיתים הבמה כבר לא במצב שהייתה במיוחד לאחר שנים ארוכות של שימוש, ונדרש לבצע שיפוץ מקצועי לבמה כדי שתהיה ראויה לשימוש.

אחת הבעיות המרכזיות בבמות הן השריטות על הבמה. זה נראה לעין גם מרחוק ולרוב בעלי המקום אינם מתקנים את הבמה כי השריטה הבאה לטענתם, תגיע ממש בקרוב. הבמה נועדה בשביל תנועה או עמידה עליה, על כן לגיטימי שהבמה תישחק בקלות ביחס למבנים אחרים.

כיצד מבצעים ליטוש במה ?

כדי לשמור על הבמה בצורה האידיאלית ביותר, כדאי לשכור את שירותיהן של חברות המתמחות בתחום כמו ליטוש במה , שיפוץ במה, צביעת במה וכו'.

חברות אלו עובדות עם מכשירים מיוחדים המבצעים ליטוש במה באופן מקצועי אשר יד אנושית מתקשה לבצע. החומרים איתם עובדים אנשי מקצוע הם חומרים איכותיים יותר שנרכשו בכמויות גדולות עבור מספר עבודות של ליטוש במות וחידושן.

חברה איכותית אשר מבצעת ליטוש במה ברמה גבוהה, תתחשב בלוחות הזמנים של התיאטרון או אולם האירועים ותעמוד על פיהם ותשמור על ניקיון עד כמה שאפשר סביב הבמה. במידה ויהיה שינוי בלוח הזמנים, תדאג להמציא פתרונות לבעלי האירוע כאשר לוח הזמנים צפוף.

החלפת במה

כדאי לבצע החלפת במה כאשר הבמה כבר שחוקה מדי, העץ מתנפח, הצביעה בלויה והעץ חלש. ליטוש במה עדיף כאשר הבמה עוד יחסית חדשה וצריכה לעבור תחזוקה אחת לכמה זמן. הזמן של שחיקה של במה משתנה בין במה אחת לשניה וקשור בעיקר לאיכות העץ של הבמה ובתדירות המופעים המתרחשים עליה.

לרוב, חברות העוסקות בתחום כמו ליטוש במה , ידעו גם לבצע ליטוש של פרקט באופן כללי מכיוון שהכלים איתם משתמשים עבור חידוש במות וחידוש אולמות פרקט הם לרוב אותם הכלים. לכן, אם יש כמה סוגים שונים של פרקטים במתחם אשר זקוקים לליטוש, ניתן לבצע אולי מחיר משותף על ליטוש במה יחד עם שאר משטחי הפרקט שיש במתחם.

לסיכום, כאשר הבמה בלויה לאחר שנים רבות של שימוש, שיפוץ לרוב לא יעזור ותידרש החלפת במה. בשאר המקרים בהחלט ניתן להיעזר בחברות אשר מתמחות בשיפוץ במות. הכלים המקצועיים, איתם עובדים חברות העוסקות בתחום כמו ליטוש וחידוש במות, חוסכים בסופו של דבר זמן רב ולכן הבמה יכולה לחזור לתפקוד מלא תוך זמן יחסית קצר.

About admin

Check Also

איך השכרת תפאורות יכולה לחסוך בעלות האירוע

השכרת תפאורות עבור בעל אירוע יכולה להיות אופציה אטרקטיבית לקיום אירוע בתקציב מוגבל ועדיין יכולה להתקבל אותה התוצאה מהקמת תפאורה מאפס לאירוע במחיר גבוה בהרבה. תחום השכרת תפאורות התפתח בעקבות הקיום של ציוד במות במחסנים של חברות התפאורה שלא נעשה בהם שימוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *