Home / רשתות וגידור / עבור כל גדר מחיר שונה בהתאם לסוגה

עבור כל גדר מחיר שונה בהתאם לסוגה

גדר לחצר היא אמצעי נפוץ מאוד וניתן לראות אותו בפתחים של בתים רבים או מבנים רבים. הגדר משמשת כדי ליצור הפרדה בין הסביבה החיצונית לבין הסביבה אשר בתוך שטח הבית וכן להגן על הבית מפני מסיגי גבול. ישנם סוגים רבים של גדרות כאשר עבור כל גדר מחיר אחר הנקבע על פי גורמים רבים, ביניהם גודל הגדר, סוג הגדר, חומרי הגלם המרכיבים אותה, התהליך שהיא עוברת על מנת להישאר עמידה מפני תנאי מזג האוויר ועוד. 

עבור סוגים שונים של גדר מחיר שלרוב יעמוד על כמה מאות שקלים ועד כמה אלפי שקלים למטר. גדרות ברזל למשל הן גדרות מוכרות מאוד וישנם סוגים רבים שלהן. כך למשל קיימת גדר ברזל סטנדרטית שהיא עשויה סורגים לאורך או סורגים לרוחב. עבור גדר מסוג זה שנחשב סטנדרטי, המחירים יעמדו על כמה מאות שקלים למטר. 

סוג נוסף של גדר מברזל הוא גדר בעל סורגים צפופים יותר אשר קרובים אחד לשני ובכך מאפשרים לתחושה להיות יותר סגורה. בעזרת גדר כזו ניתן יותר לשמור על הפרטיות כיוון שהפדופילים המרכיבים אותהקרובים זה לזה. כמו כן קיימת גדר אטומה שהיא עשויה פח מותאם והיא נראית כמו קיר. ניתן לעצב גדר מסוג זה בסגנונות רבים ולא לדאוג כי מדובר בפריט שיכער את החצר. 

כיום ניתן גם לשלב את הגדר מברזל עם חומרי גלם נוספים כמו עץ וזכוכית. מדובר בגדר יקרה יותר אך היא מאפשרת מראה יוקרתי וייחודי. כאשר משלבים חומרים נוספים כמו זכוכית ועץ יחד עם ברזל, עבור גדר מחיר יכול להיות גבוה משמעותית.

עבור כל גדר מחיר שונה שגם מושפע מתהליך הייצור שלה. את הגדר מברזל מייצרים במסגריה. מסגריה היא בית עסק בו עובד הנפח ומייצר מוצרי מתכת שונים. המסגריות השונות מתמחרות את הגדרות על פי גורמים רבים. 

עבור גדר מחיר אשר נקבע על פי איכות החומרים והייצור שלה. כך למשל גדרות צריכות לעבור תהליך של גלוון, תהליך אשר מטרתו לשמור על הברזל מפני חלודה ומפני נזקי מזג האוויר. קיים גלוון חם או קר והמחירים שלהם שונים זה מזה. כמו כן, גדר ברזל יכולה להיות צבועה בצבעים שונים, תהליך הצביעה יכול להיעשות בתנור או בהתזה. יש עדיפות לצבוע גדרות בתנור כדי שלא יפגעו משינויי מזג האוויר. כאשר מדובר על ברזל כחומר גלם של גדר מחיר שלרוב יכלול בתוכו גם את התהליכים השונים שהברזל עובר.

כיום ניתן למצוא מסגריות שונות המציעות גדרות ברזל בעיצובים שונים וכאלו שמציעות ייעוץ אישי לגבי בחירת הגדר והתאמתה לחצר באמצעות האינטרנט. בעלי מקצוע רבים מתחזקים אתר אינטרנט על מנת לפרסם את עצמם ובו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים, המוצרים השונים שהם מציעים ועוד.

About admin

Check Also

איפה מוצאים גדר תיל למכירה?

המקום שבו מחפשים גדר תיל למכירה משפיע על המחיר שאותו נצטרך לשלם. אם מלכתחילה לא מחפשים את הגדר במקום הנכון, יכול להיות שהתוצאה תהיה הוצאות מיותרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *