Home / טיפול ריגשי / מהו תקשור בטלפון ומהו תקשור באופן כללי?

מהו תקשור בטלפון ומהו תקשור באופן כללי?

תקשור הוא תחום טיפול הוליסטי שבו מתקיימת תקשורת בין המתקשר לבין ישויות שונות שאינן בעלות גוף פיזי. קיימים טיפולים מגוונים בעולם ההוליסטי אשר מבוססים על אנרגיה ועל הצורך לשחרר חסמים אנרגטיים כדי לפתור בעיות שונות וכן להזרים אנרגיה חדשה לגוף. תקשור הוא תחום אנרגטי המתבסס על יכולת של מתקשרים לתווך בין אדם לבין אנרגיות שונות. ישנם סוגים שונים של ישויות ביניהם למשל ישויות אור, מלאכים, מדריכים רוחניים, חוצנים ועוד.

תקשור לרוב נעשה על על ידי מדריך או מתקשר העוסקים בתחום ההוליסטי, והוא נועד לכוון את המטופל ולרפא בעיות שונות. את המפגש לרוב מקיימים בקליניקה של המטפל אך כיום ניתן גם למצוא תקשור בטלפון שנעשה מרחוק. על פי העולם האנרגטיים, טיפול אנרגטי או תקשור יכולים להתבצע מרחוק כיוון שאינם תלויים במרחב.

תקשור בטלפון יכול להיות נוח יותר לאנשים רבים שאינם יכולים להגיע פיזית אל המטפל. טיפולים אנרגטיים רבים מוצעים היום מרחוק וכך גם תקשור. אנשים שונים מעדיפים לבצע טיפולים מרחוק מסיבות שונות. למשל אם הם שמעו המלצה על מתקשר טוב שנמצא רחוק מאזור המגורים שלהם, תקשור בטלפון יכול להיות רלוונטי יותר.

בעזרת תקשור בטלפון מציע המתקשר לקבל תשובות לשאלות המטופל בתחומים רבים כמו זוגיות, אהבה, בריאות, פרנסה, קריירה ועוד. המטופל לרוב ישאל שאלות שונות בתחומים המעניינים אותו בתחילת הטיפול.

מתקשרים שונים מסבירים איך תקשור בטלפון הוא אפשרי. למעשה, המתקשר מתחבר לישויות שונות שמדריכים את המטופל ומעביר את המידע ואת המסר אליו. המתקשר עובד באמצעות חושים מטאפיזיים ולכן לא צריכים לראות את האדם מולם כאשר הם מטפלים בו.

ניתן למצוא היום מתקשרים כמו גם מטפלים הוליסטיים בתחומים שונים באמצעות האינטרנט. לרוב מטפל אנרגטי יתחזק אתר ובו יתאר אודות עצמו ולמה בחר בתחום, יפרט אודות הטיפולים השונים שהוא מציע, על מה הם מבוססים ואיך מתנהל כל טיפול. כך למשל ניתן לקרוא באתר אודות טיפול אנרגטי מסוג הילינג, מסוג תקשור וכן להבין כמה זמן אורך כל מפגש ומה הוא כולל. כמו כן, מטפלים המציעים תקשור בטלפון יפרטו אודות כך גם.

לרוב מטפלים אנרגטיים יוסיפו גם סיפורים מטיפולים קודמים, מחייהם האישיים וגם יפרסמו המלצות של לקוחות אחרים באתר. מטפל לרוב מחזיק קליניקה פרטית באזור בארץ ואם קשה ללקוח להגיע ניתן לבדוק לגבי תקשור טלפוני. מבחינת מחירים, כל מטפל גובה מחירים שונים עבור השירותים שלו בהתאם לגורמים שונים. טיפול של תקשור שאורך כשעה או שעה וחצי יכול לעמוד על כמה מאות שקלים. ניתן למצוא מידע אודות מחירים של טיפולים שונים בעולם ההוליסטי באינטרנט, או לקבל הצעות מחיר ממספר מטפלים שונים ולערוך השוואה. כיום ניתן גם למצוא קורסים בתחום המלמדים כיצד לתקשר.

About admin

Check Also

קלפים טיפוליים מסוגים שונים

עולם הטיפול הרגשי הולך ומתרחב והוא כולל כיום טיפולים רבים ושיטות רבות המתאימים לבעיות שונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *