Home / ריהוט / בחירת כסאות לבתי קפה

בחירת כסאות לבתי קפה

בתי קפה הם מקומות אליהם אנחנו אוהבים ללכת עם אנשים יקרים לנו, לפגישות עסקיות או משפחתיות, להפוגה במהלך היום ועוד. ישנם סוגים רבים של בתי קפה, חלקם רשתיים ומוכרים וחלקם בוטיקים וייחודיים. לכל בית קפה יש את העיצוב שלו שקושר יחד את הסגנון שלו, את הקונספט ואת התרבות שלו. עיצוב בתי קפה הפך בשנים האחרונות לתחום נפוץ ומוכר יותר ולכן ניתן היום לראות בתי קפה שמעוצבים בסגנון מרשים עם חשיבה רבה מאחור. עיצוב בתי קפה כולל בין היתר את בחירת הריהוט בו שקובע רבות איך הוא יראה, כמה נוח הוא יהיה ללקוחותיו וכן מה האיכות שלו.

ריהוט לבתי קפה כולל למשל שולחנות וכסאות, עמדות בר וריהוט נוסף.קיימים היום סוגים רבים של כסאות לבתי קפה הנבדלים זה מזה בסוג חומרי הגלם המרכיב אותם, באיכות שלהם, בגודל ובצורה. בחירת הריהוט לבתי הקפה נעשית על ידי התחשבות במגוון גורמים ביניהם תקציב של בעל בית הקפה, גודל המקום שקובע את גודל הריהוט, קונספט עיצובי וקו מנחה, מיקום ועוד.

סוגים שונים של כסאות לבתי קפה כוללים למשל כסאות אלומיניום, כסאות עץ, כסאות עם ריפוד או בלי, כסאות מעוצבים בסגנון של קש ועוד. לרוב את הכסאות בוחרים בהתאמה לשולחנות וגם לפי סגנון הסועדים שמגיעים אל בית הקפה ולפי המראה הכללי שלו. בבתי קפה רבים, הכסאות מוזזים בסוף היום, על מנת לבצע ניקיון למשל ובמקרה כזה חשוב לבחור בכסאות שניתן להרים בקלות ולהזיז בקלות. בנוסף, כסאות לבתי קפה עוברים ניקיון תכוף מדי יום ולכן חשוב לבחור בריהוט איכותי שנשמר לאורך זמן. 

כסאות לבתי קפה נבחרים גם בהתאם למיקום של בית הקפה, אם לדוגמה בית הקפה ממוקם בתוך מבנה סגור או במקום פתוח, ניתן לבחור כסאות שונים שיעמדו בתנאי הסביבה. למשל בתי קפה על חוף הים כוללים כסאות שונים מאלו של בתי קפה סגורים.

ניתן למצוא כסאות לבתי קפה דרך חנויות שונות וספקים שונים שמציעים ריהוט לבתי עסק רבים כמו מסעדות, בתי קפה, משרדים ועוד. כמו כן ניתן לרכוש רהיטים גם מחו"ל שם יש מגוון גדול של ריהוט בסגנונות רבים ולייבא אותם לארץ. חנויות שמציעות ריהוט לבתי קפה לרוב יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן להתרשם מקטלוג מוצרים, לדעת ממה מורכב כל רהיט, לראות סטים של ריהוט ולעיתים גם להתרשם מהמחירים. היום ניתן למצוא גם כתבות רבות בתחום של עיצוב בתי קפה ולקבל השראה לסגנון עיצוב, לפי מה בוחרים קונספט וכן איך להתאים את הריהוט לקו העיצובי. 
מבחינת מחירים, כסאות לבתי קפה עומדים על טווח גדול של מחירים. מחיר לכסא יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לאלפי שקלים וזה תלוי בגורמים רבים כמו איכות, גודל ויצרן.

About admin

Check Also

מעקה למדרגות פנים ומדרגות חוץ

ליד כל גרם מדרגות, בין אם הוא פנימי או חיצוני צריך להיות מעקה. תפקידו של מעקה הוא להעניק בטיחות וסיוע ליורדים ועולים במדרגות ולכן יש לו תקנות בטיחות שונות הקשורות לגובה, מרווח בין הסורגים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *