Home / ריהוט / שער כניסה מברזל לבית

שער כניסה מברזל לבית

שער כניסה לבית הוא אמצעי שמטרתו להציע ביטחון ולמנוע פריצות של מסיגי גבול. בנוסף, כיום ניתן לראות שערים המציעים גם עיצוב מרשים ויוצרים קבלת פנים יפה לבני הבית ולאורחים שמגיעים.

שער כניסה לבית לרוב יהיה עשוי ברזל, חומר חזק ועמיד שכן ניתן לעצב אותו במגוון סגנונות. שער כניסה מברזל יכול לשמש לחצר הבית, לחנייה, לחדרי אשפה ועוד. כיום גם קיימים שערי כניסה חשמליים הכוללים מנוע. שערים כאלו מתאימים בכניסה לאחוזות, ליישובים ולחניות גדולות וניתן לפתוח אותם באמצעות קוד, שלט או טלפון. אולם, במקרים רבים בהם יש חצר או גינה, אין צורך בשער חשמלי אלא בשער כניסה.

ישנם סוגים רבים של שערי ברזל לכניסה והם נבדלים בגודל שלהם, בעיצובם, במחיר שלהם, בצורתם ועוד. את השער ניתן לבחור בגדלים שונים ובצורות שונות על פי התייעצות עם בעלי מקצוע.

שער כניסה מברזל כמו גם מוצרי ברזל אחרים נוספים מיוצר במסגריה, בית מלאכה בו עובד המסגר ושם מייצרים דלתות ברזל, מעקות, סורגים ועוד. על ידי חימום של המתכת ועל ידי שימוש בכלים ייעודיים, יכול המסגר לעצב ולכופף את המתכת ובכך ליצור צורות שונות.

כחלק מתהליך הייצור של שער כניסה מברזל הוא עובר גילוון, שזהו תהליך של טבילת המוצר בחומרים ייעודיים על מנת לשמור עליו מפני חלודה ומפני נזקי מזג האוויר. הגילוון מיועד עבור מוצרים שעומדים בחוץ חשופים לנזקי מזג האוויר. כשמדובר במוצרים הנמצאים בתוך שטח סגור, הגילוון הוא אופציונלי.

צביעת השער היא גם אפשרית והיא נעשית על ידי צביעה בתנור או בהתזה כאשר צביעה בתנור נחשבת לאיכותית יותר, אחידה יותר וכן יקרה יותר. כיום ניתן לראות שערים מברזל בכניסה לבית בעלי צבעים מיוחדים ולוודא דווקא אפורים.

את השער ניתן לעצב במגוון סגנונות בזכות הוספה של פרזולים ועיטורים. שער כניסה מברזל יכול להיות מוצב בסגנון עתיק, כאלו שיש עליהם תיבת דואר, כאלו הכוללים גם סורגים וכן כאלו המשלבים חומרי גלם נוספים כמו למשל חלון זכוכית. ניתן לבחור בין שער אטום, כזה שלא ניתן לראות דרכו לבין שער שאינו אטום.

ניתן למצוא כיום מסגריות שונות באמצעות האינטרנט להתרשם מהאתר שלהן בו ניתן לקרוא אודות סוגי השערים השונים הקיימים. בנוסף, ניתן להתרשם מתמונות של שערים שייצרה המסגריה על מנת לקבל כיוון והשראה לבחירת השער. ניתן לראות שער כניסה מברזל הכולל עיטורים וחריטות, תיבת דואר וידיות מיוחדות. 

מבחינת מחירים, מחיר של שער כניסה מברזל משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו המסגירה שמספקת אותו, הגודל שלו, מורכבות ההתקנה שלו, צביעה שלו, גילוון ועוד. בנוסף, ככל שהשער כולל יותר עיצובים, כך המחיר יהיה גבוה יותר. ניתן לערוך השוואת מחירים בין הספקים השונים ולהבין מה טווח המחירים בשוק וממה מורכב המחיר של שער כניסה.

About admin

Check Also

מדרגות חוץ מברזל ומדרגות פנים מברזל

בארץ ניתן לראות כי רוב המדרגות עשויות אבן, לעיתים גם עץ וכמו כן קיימות גם מדרגות ברזל. למדרגות ברזל ישנם יתרונות רבים הקשורים לחוזק ולעמידות וגם לעיצוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *