Home / בנייה בעץ / בתחום של פיגומים למכירה מחיר משתנה הלוי בקריטריונים רבים

בתחום של פיגומים למכירה מחיר משתנה הלוי בקריטריונים רבים

פיגום הוא מבנה זמני שמשמש באתרי בנייה ושיפוצים על מנת שתהיה יכולת להגיע לגובה. פיגומים צריכים לעמוד בדרישות בטיחות ותקן מחמירות וכמו כן ההתקנה של הפיגום נעשית באתר הבנייה בצורה מקצועית. קיימים סוגים רבים של פיגומים הנבדלים זה מזה במטרת השימוש שלהם, במחיר שלהם, בגודל ובגובה שלהם. עבור פיגומים למכירה מחיר משתנה שתלוי בגורמים רבים.

קיימות היום חברות שונות המציעות פיגומים למכירה וחשוב לבדוק לפני שבוחרים בחברה מסוימת שהיא אכן מקצועית, לבדוק את התקנים שהיא עובדת על פיהם והבטיחות שלה. לכל חברה יש עבור פיגומים למכירה מחיר אחר וכמו כן חברות רבות גם מציעות פיגומים להשכרה המיועדים לתקופה מסויימת של ימים, שבועות או חודשים בהתאם לפרויקט.

בין סוגי הפיגומים השונים יש למשל פיגום נייד שהוא פיגום על גלגלים והוא מתאים לעבודות בתוך מבנים או על קרקעות סלולות. פיגום זה מיועד לעבודות תחזוקה למשל והוא חוסך את הצורך להרכיב פיגומים ולהעבירם ממקום למקום. סוג נוסף של פיגומים הוא פיגומי זקיפים שהם מקיפים מבנים ומשמשות לבצע עבודות גמר או עבודות שיפוץ.

חברות שונות המציעות פיגומים יציעו התקנה ופירוק של הפיגום וכן שינוע שלו לאתר הבנייה. לעיתים כאשר נעזרים בפיגומים ישנם אביזרים נלווים כמו למשל מדרגות, מעקות ועוד. חברות המצעיות פיגומים למכירה או השכרה לרוב גם יציעו את האביזרים הנלווים. 

עבור פיגומים למכירה מחיר גבוה יחסית יותר משל פיגום להשכרה. פיגומים להשכרה עומדים על כמה אלפי שקלים לחודש לכל פיגום בהתאם לסוג הפיגום. כמו כן יש יתרונות וחסרונות ברכישה או שכירות של פיגומים. כאשר בוחרים לשכור פיגומים ניתן לבחור את הפיגום המתאים פר פרויקט, אין צורך לאחסן אותו והמחירים שלו לא מאוד גבוהים. מצד שני פיגומים למכירה יכולים לשמש את הקבלן בפרויקטים רבים ובכך יחסך זמן בהשכרת פיגומים בכל פעם.

כדי למצוא עבור פיגומים למכירה מחיר ניתן להתייעץ עם חברות מקצועיות המציעות את המוצרים השונים וכמו כן להבין מה ההבדלים בין מחיריהם של פיגומים למכירה מול פיגומים להשכרה. חברות רבות המציעות פיגומים לרוב גם מתחזקות אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות החברה עצמה והתקנים שלה להתרשם מסוגי הפיגומים שהיא מציעה, לקרוא אודות השימושים השונים של כל סוגי הפיגומים וכן להתרשם מהמחירים עבור השכרה יומית, שבועית או חודשית וגם עבור המחירים של רכישת פיגומים.

כאשר קבלנים בוחרים פיגומים למכירה מחיר יהיה אחד הקריטריונים בעת הבחירה לצד קריטריונים נוספים רבים ביניהם סוג הפיגום, גודל והשימוש שלו.
עבור פיגומים להשכרה או פיגומים למכירה מחיר משתנה שיכול להיות יקר יותר או פחות אך מעבר למחיר חשוב לעבוד עם חברה מקצועית בתחום ולרכוש פיגומים בטיחותיים בעלי תקנים בטיחותיים מחמירים.

About admin

Check Also

שער כניסה מברזל לבית

שער כניסה לבית הוא אמצעי שמטרתו להציע ביטחון ולמנוע פריצות של מסיגי גבול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *