Home / ריהוט / סוגים שונים של מעקה ברזל למדרגות

סוגים שונים של מעקה ברזל למדרגות

ליד כל גרם מדרגות צריך להיות מעקה שמטרתו להגן על היורדים והעולים במדרגות וכן לשמש לעזר. מעקה צריך להיות בעל גובה מסוים ועל פי תקנים בטיחותיים שונים. אחד הסוגים המוכרים של מעקות הוא מעקה ברזל למדרגות וניתן כיום להתקין מעקה ברזל במגוון של סגנונות עיצוב. מעקה ברזל מיוצר על ידי מסגר, אדם שעובד במסגריה בה מוצרים שונים העשויים מתכות. נוסף על הבטיחות של המעקה, ניתן גם לבחור מעקה בסגנון עיצובי ייחודי המשלב אמנות ואסתטיקה.

אחד הגורמים המשפיעים על מעקה ברזל למדרגות למשל הוא הצבע. ניתן לצבוע מעקה ברזל במגוון צבעים בתהליך מתאים על מנת לשמור על המעקה מפני חלודה. את הצבע בוחרים לרוב על פי טעם אישי או על פי התאמה לעיצוב הכולל של הבית. כמו כן גורם נוסף המשפיע על מעקה ברזל למדרגות הוא הגודל שלו, הצורה שלו והעיטורים שרוצים להוסיף בו. אם מדובר במעקה שמשולב עם חומרי גלם נוספים גם אז המחיר יהיה גבוה יותר.

מעקה למדרגות פנים ומעקה למדרגות חוץ לרוב יהיו שונים זה מזה. כך למשל מעקה ברזל למדרגות פנים לא חייב להיות מברזל מגולוון. תהליך של גילוון הוא תהליך שנועד לשמור על הברזל מפני תנאי מזג אוויר ותנאי סביבה שונים כמו שמש. מעקות שנמצאים בתוך הבית לא נהרסים כל כך בקלות ולא ניזוקים מתנאי מזג האוויר כל כך בקלות. בנוסף, מעקה ברזל למדרגות פנים לרוב יהיה מעוצב יותר ולכן גם מחירו יהיה לרוב גבוה יותר משל מעקה למדרגות חוץ.

מעקה ברזל למדרגות הוא בעל יתרונות רבים ביניהם למשל המחיר שלו שלרוב יהיה זול יותר משל חומרים אחרים, העיצוב שלו והעיטורים הייחודיים שניתן לשלב בו. 

כיום ביותר בתים מתקינים מדרגות ברזל ולצדם מתקינים מעקה מתאים. מדרגות ברזל יכולות להגיע במגוון עיצובים ובמגוון צורות ושילוב של חומרי גלם נוספים, מציעות אורבניות לצד חדשנות ולכן הן משולבות בעיצוב פנים בבתים. גם מחיר המדרגות משתנה בהתאם לסוג, לצורה ולחומרי הגלם שמשולבים בהן וכמו כן כמות המדרגות משפיעה גם היא על המחיר. 
ניתן למצוא כיום מסגריות שונות המציעות מעקה ברזל למדרגות פנים וחוץ על ידי האינטרנט. מסגריות כמו בתי עסק רבים אחרים לרוב יתחזקו אתר על מנת לפרסם את עצמן ובאתר ניתן לקרוא אודות המוצרים השונים שהן מציעות. כמו כן ניתן להתרשם מקטלוג מוצרים ומתמונות של מעקות שונים על מנת להבין את סגנון העיצוב שלהן. ניתן למצוא מידע אודות חומרי הגלם השונים המרכיבים את המעקה ואודות מרכיבי המחיר. כמו כן ניתן לקרוא המלצות של לקוחות אחרים אודות המסגרייה. לרוב כל בית עסק יציע מחירים שונים וניתן לערוך השוואה על מנת להבין את המחירים בשוק.

About admin

Check Also

מעקה למדרגות פנים ומדרגות חוץ

ליד כל גרם מדרגות, בין אם הוא פנימי או חיצוני צריך להיות מעקה. תפקידו של מעקה הוא להעניק בטיחות וסיוע ליורדים ועולים במדרגות ולכן יש לו תקנות בטיחות שונות הקשורות לגובה, מרווח בין הסורגים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *