Home / בנייה בעץ / סוגים שונים של גדרות לגינה

סוגים שונים של גדרות לגינה

גדר לגינה או לחצר היא בעלת חשיבות רבה ומטרתה להגן על הבית מפני בעלי חיים או גנבים שרוצים להיכנס פנימה, לאפשר פרטיות לבני הבית ולמנוע מאנשים שעוברים מבחוץ לראות את מה שקורה בתוך שטח החצר. בנוסף גדרות מיועדות פעמים רבות למנוע יציאה של כלב למשל החוצה, להוסיף עיצוב לגינה, ליצור מסגרת לבית ועוד. כיום ניתן לראות עיצובים שונים ומגוונים לכל גדר וכך ישנן כאלו מסיביות יותר בעלות מיגון גבוה ואחרות מעוצבות בעיקר על פי סגנון עיצובי מסויים ומטרתן להוסיף לעיצוב הבית. ניתן להתייעץ עם אנשי המקצוע הנכונים לגבי בחירת הגדר ושימת הדגש על הבטיחות או המראה.

קיימים סוגים רבים של גדרות לגינה ביניהן כאלו העשויות מעץ, שבו השימוש נפוץ מאוד. ישנם סוגים רבים של עצים לגדר והם נבדלים באיכות, בצבע, במחיר ובמראה. גדרות מעץ חשוב לתחזק על מנת להגן עליהן מפני מזיקים ונזקים וכמו כן ניתן לשלב עם העץ חומרים גלם נוספים כמו אבן למשל על מנת להגיע לעיצוב ומראה מרשימים. 

סוג נוסף של גדר לגינה הוא גדר פלסטיק שמאפשרת גם כן מניעה של חדירה לשטח. כמו כן גדרות פלסטיק מציעות עיצוב ייחודי לגינה וניתן להתאים את צבע הגדר לעיצוב הכללי של הגינה. גדר נוספת מוכרת וחזקה היא גדר ברזל היא יכולה להחזיק שנים רבות בגינה. גדרות ברזל מיוצרות לרוב במסגריה, בית מלאכה העוסק בעיצוב מתכות על ידי חימום, ריתוך וכיפוף. גדר מברזל לרוב תעבור תהליך של גילוון שנועד לשמור עליה מפני נזקי מזג האוויר וחלודה ולכן היא לרוב תחזיק שנים רבות. כיום ניתן לעצב גדר ברזל במגוון סגנונות, להוסיף עיטורים, פרזולים ולצבוע אותן.

מחירים של גדרות משתנים בהתאם לסוג חומרי הגלם המרכיבים אותן, בהתאם לעיצוב וכמה הוא מורכב, בהתאם לגודל הגדר ואורכה וכן לפי העבודה בשטח. ניתן למצוא בתי עסק שונים המציעים גדר לגינה מסוגים שונים וכך למשל אם מחפשים גדר מעץ או מתכת צריך לפנות לבתי עסק שונים. כמו כן אפשר לערוך השוואה בין המחירים השונים, להבין אילו סוגי חומרי גלם יקרים יותר ומה היתרונות של כל אחד.


בתי עסק שונים המציעים גדרות לחצר ולגינה מחומרי גלם שונים לרוב יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות סוגי המוצרים שלהם, אודות יתרונות של חומרי הגלם השונים וכיצד בוחרים גדר לגינה. כמו כן באתר ניתן לראות תמונות של עבודות שונות, להבין איך נראה כל סוג של גדר, האם הוא מתאים לעיצוב הבית שלנו ומה המחירים השונים בהתאם לכל גדר. באתר ניתן גם לקרוא המלצות של לקוחות אחרים אודות בית העסק, לפנות לקבלת ייעוץ לגבי בחירת הגדר בהתאם למיקום שלה ולעיצוב הגינה וכן לקבל הצעת מחיר בהתאם לגדר הנבחרת.

About admin

Check Also

סוגים שונים של שולחנות למסעדה

שולחנות למסעדה הם חלק חשוב בעיצוב של מסעדות וכמו כן הם נבחרים על פי גורמים רבים כמו סוג, איכות, חומרי גלם, צבע, עיצוב, מחיר ועוד. שולחנות וכסאות במסעדה הם בעלי משמעות גדולה כיוון שהם קובעים בין היתר את חווית הסועד ואת המראה של המסעדה שתורמים להגדלת קהל הלקוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *