Home / טיפול ריגשי / מהו טיפול אנרגטי מרחוק ?

מהו טיפול אנרגטי מרחוק ?

טיפול אנרגטי הוא טיפול שמטרתו לנקות ולשחרר אותנו מדברים אשר משפיעים עלינו באופן שאינו מודע ויוצר אצלנו בעיות במערכת החיסונית, כאבים, לחצים ועוד. על פי הטיפולים האנרגטיים לכל אדם יש שדות אנרגטיים המקיפים אותו והילות שונות שמטרתם לשמור על האיזון הפיזי והנפשי. בעזרתם יכול הגוף לרפא את עצמו ולאזן את עצמו. כאשר השדות הללו נפגעים כתוצאה ממשקעי עבר, מטראומות, בעקבות חוסר איזון ועוד, ניתן לטפל בהם באמצעות טיפול אנרגטי ולהביא לשינוי ולצמיחה בתחומים שונים.

כיום ניתן למצוא סוגים רבים של טיפולים אנרגטיים, ביניהם רייקיי, הילינג, ביואורגונומי ועוד. הטיפול עצמו מתבצע בקליניקה של המטפל או בבית המטופל אם מדברים על טיפול אנרגטי מרחוק שהוא טיפול אשר לא מצריך מפגש בין המטפל למטופל. כמו כן ניתן למצוא כיום מידע רב באינטרנט אודות סוגי הטיפולים השונים, כיצד הם עובדים, למה הם עוזרים וכמו כן למצוא באמצעות האינטרנט מטפלים אנרגטיים רבים שמציעים טיפול אנרגטי פרונטלי או טיפול אנרגטי מרחוק בהתאם לצורך. סוגים שונים של טיפולים אנרגטיים מבוססים על שיטות שונות ומתאימים לבעיות אחרות ולאנשים שונים. ניתן להתייעץ עם מטפל אנרגטי על מנת להבין את ההבדלים. מחירים של טיפולים אנרגטיים משתנים בין סוגי הטיפול השונים, המטפלים השונים וכן בין המכונים שמציעים אותם. כמו כן מחיר של טיפול אנרגטי מרחוק לעיתים יהיה שונה ממחיר של טיפול אנרגטי פרונטלי.

טיפול אנרגטי מרחוק או טיפול אנרגטי פרונטלי יכולים לעסוק במגוון תחומים כמו למשל בניקוי הגוף האנרגטי של המטופל מאנרגיות נמוכות שיכולות לגרום לתשישות, חוסר שמחה וכדו'. אנרגיות כאלו מגיעות אלינו ממקורות שונים, מטראומות וחוויות חיים שונות. תחום נוסף הוא שחרור ושינוי של אמונות ופחדים, שינוי צורת החשיבה וההתנהגות ועוד. הטיפול האנרגטי מטרתו לשחרר, לשנות ולטפל במקור הבעיות ובכך לשפר את התחושה, להביא לריפוי הגוף והנפש וכן להפחית מתחים וחרדות. גם אחרי טיפול אנרגטי, בין אם הוא פרונטלי או טיפול אנרגטי מרחוק חשוב להמשיך להקפיד על שינויים באורח החיים ובתזונה על מנת לשמור על תוצאות הטיפול.

טיפול אנרגטי מרחוק לרוב יהיה מותאם באופן אישי למטופל. המטפל יקבע זמן מתאים בו המטופל יהיה בבית במצב של מנוחה. בסוף הטיפול, יצור קשר המטפל ויתאר את מה שעלה בטיפול עבור המטופל שלו. לעיתים לאחר הטיפול ייקבע טיפול נוסף אם יש צורך.

ניתן למצוא מטפלים אנרגטיים פרטיים שיש להם קליניקה פרטית ולרוב המחירים שלהם יהיו יחסית גבוהים. כמו כן ניתן למצוא כיום טיפולים שונים ברפואה המשלימה בקופות החולים ובמכונים שונים בהם לעיתים המחירים יהיו נוחים יותר. אנשים מסוימים מעדיפים להגיע לטיפול באופן פרונטלי ואילו אחרים בוחרים בטיפול מרחוק. ניתן למצוא היום את שני סוגי הטיפולים על ידי מטפלים שונים.

About admin

Check Also

מהו תקשור בטלפון ומהו תקשור באופן כללי?

בעזרת תקשור בטלפון מציע המתקשר לקבל תשובות לשאלות המטופל בתחומים רבים כמו זוגיות, אהבה, בריאות, פרנסה, קריירה ועוד. המטופל לרוב ישאל שאלות שונות בתחומים המעניינים אותו בתחילת הטיפול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *