Home / מיינדפולנס / האם בתחומים כמו מיינדפולנס קורס הוא דבר מומלץ?

האם בתחומים כמו מיינדפולנס קורס הוא דבר מומלץ?

מיינדפולנס היא מודעות קשובה שמופנית בדרך כלל למה שקורה בהווה. כלומר מדובר בסוג של תשומת לב שאנו כבני אדם מפנים לדברים מסוימים וניתן לתרגל ולשפר אותה בדרכים שונות. לדוגמה ניתן לקחת בתחום של מיינדפולנס קורס המאפשר תרגול ‏באמצעות כלים שונים שיעזרו לנו ‏להתמודד עם מגוון אירועים בחיינו. ‏בעזרת הקורס ניתן להגיע למגוון מטרות כגון: ויסות לחץ וחרדה, פיתוח קשב פנימי, שיפור מודעות אישית וסביבתית ועוד.

למה כדאי להשתתף בקורס מיינדפולנס?

‏בעקבות שינויים דרמטיים בקצב החיים במאה 21, נוצר לחץ גבוה יותר בקרב הציבור הרחב.

אנשים מרגישים לעיתים שהם עסוקים בלהספיק כמה שיותר בחייהם ומשקיעים את עיקר זמנם בסביבה במקום בגוף הפנימי. בעולם של מיינדפולנס קורס יכול לעזור לשפר את הקשר והמודעות בין הגוף לנפש. הקורס נועד בשביל כל אחד ואחת מאיתנו ‏הרוצים לעשות עצירה ולהקשיב לאני הפנימי שלהם. 

בתחום כמו מיינדפולנס קורס יתאים לכל אדם שרוצה לשפר את איכות החיים שלו ואת המודעות הפנימית שלו כדי לנהל אורח חיים טוב יותר. ‏כיום יותר ויותר אנשים מודעים לכך שהם אינם מושלמים ושאף אדם הוא אינו מושלם ‏וזה כל היופי בנו. ‏בתחומי מודעות כמו ‏מיינדפולנס ‏קורס יוכל ללמד אותנו לקבל את עצמנו יותר ואת זה שאנחנו לא מושלמים ללא רגשי כעס וחרטה. כיום קיימים מגוון סוגי תרגילים וקורסים ‏למגוון שונה של קהל יעד‏ דוגמת אנשי חינוך, הייטקיסטים, עורכי דין, ‏מנטורים ומדריכים.

מה עלינו לעשות בקורס מיינדפולנס?

‏בתחומים כמו מיינדפולנס קורס יכלול לרוב מספר חברי קבוצה. בין התרגילים נצטרך בעיקר לנשום, ‏הנשימות מיועדות לתרגל התמקדות ב"כאן ועכשיו". לפעמים נצטרך להתרכז בנשימה ולא להתרכז במחשבות אחרות, דבר אשר יכול להיות משימה לא פשוטה בכלל אך ‏בעזרת הקורס נוכל לעבוד על היכולות האלו בעיקר בזכות מדריך המכווין אותנו ‏להתרכז במשימות. בין התרגילים נשתמש בישיבה, שכיבה, תנועה ושיח עם חברי הקבוצה. גם כתיבה היא חלק מהאמצעים בהם נשתמש בזמן שנתרגל. עם הזמן נוכל לבצע תרגילים מסובכים אף יותר ‏הדורשים הקשבה פנימית ‏גבוהה. ‏אין צורך כלל בכושר גופני גבוה ‏ואין צורך בשום רקע כזה או אחר.

מה החשיבות של מיינדפולנס?

‏החשיבות מתבטאת ‏בשיפור ניכר בחיי היום-יום, ‏באיכות החיים ובתקשורת עם הסביבה. ‏אנשים גם דיווחו על ‏שיפור בירידת לחץ הדם וברמת הלחץ הנפשי. ‏בנוסף על כך אנשים דיווחו ‏שהם יותר שלמים עם עצמם ‏בעקבות המיינדפולנס. דווחו גם שיפורים ‏באיכות השינה, ‏במערכת החיסון, ‏הפחתה והרגעה של מחשבות המטרידות את מנוחתנו, ‏הפחתה במתח ובעצבים, והתנהלות יומיומית רגועה יותר. הקורס גם משפר את יכולות הערנות שלנו והזיכרון.

כדאי לדעת שקיים בתחומים כמו מיינדפולנס קורס אונליין. 

About admin

Check Also

כיצד עובד טיפול אנרגטי מרחוק ?

טיפול אנרגטי הוא טיפול השייך לעולם הטיפולים ההוליסטיים וישנם סוגים רבים של טיפולים אנרגטיים אשר מתאימים לאנשים שונים ולבעיות שונות. בין הטיפולים האנרגטיים ניתן למנות למשל הילינג, רייקי, רפלקסולוגיה, דיקור, ביואנרגיה ועוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *